Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Dere vet sånn sort hettegenser med stor, hvit adidas-logo på brystet - jeg synes de er veldig kule å ha under jakke/kåpe - men når blir man egentlig for gammal for å kle seg sånn? Jeg er 43 og egentlig ungdommelig i stilen, men er usikker på om jeg er for gammal for sånn genser. Hva synes dere? Anonymous poster hash: 6f2d8...9fd
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Alle over 14 er for gamle for den stilen 🙈 Anonymous poster hash: ac3ad...031
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Kule å ha under jakke/kåpe? Jøss.. Hvis du ellers er en slags hiphoper, så kanskje det funker. Anonymous poster hash: 82c15...e60
Luksusdyret Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Ingen burde ha den stilen. Adidasklær er kun passende på idrettsbane, ikke i hverdagen. Like teit som å gå i treningsklær på fest. Sorry, jeg klarer ikke å ta seriøst folk over 40 som går rundt med svære Adidas-logo på klærne under en damekåpe. Fullstendig stilkræsj og rop om at man ikke ønsker å bli eldre.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 Dropp det. Ingen over 15 bør gå i slike klær. Stygge er de også. Gamle damer som kler seg slik ender alltid opp med å se eldre ut enn de er. Anonymous poster hash: e321c...f09
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 Dropp det. Ingen over 15 bør gå i slike klær. Stygge er de også. Gamle damer som kler seg slik ender alltid opp med å se eldre ut enn de er. Anonymous poster hash: e321c...f09 Gammel?? Hi er 43 Anonymous poster hash: 05952...581
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg syns det er fint, så lenge du har en trendy stil ellers. Kanksje med Levis wedgie fit til og noen fine sneakers. Gjerne en litt lang kåpe til knærne i vid passform Anonymous poster hash: 7d443...7d6
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 Greit å dasse rundt hjemme i en sånn, men ikke ellers. Anonymous poster hash: 1501e...f35
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #9 Skrevet 17. oktober 2016 Kommer an på hvordan du ser ut? Kjenner flere 40-åringer som ser ut som 25-åringer ( uten å prøve hardt ). Ser du ungdommelig ut så kjør på. Anonymous poster hash: 8f0ad...ed5
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #10 Skrevet 17. oktober 2016 Takk for mange gode svar😊 tenker at det faktisk da er helt ok å bruke den innimellom:-) Anonymous poster hash: 6f2d8...9fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå