Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Har noen små kviser her og der. Ikke utslett, men et par. Kom over denne kremen der det er mange delte meninger. Dere som har prøvd den, hvordan virka den på dere? :-) Anonymous poster hash: 09a6f...69e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Virket ikke på meg. Når du bare har få kviser så er det ikke vits, etter min mening. Fungerte ikke på meg, bare ga meg større hudproblemer med veldig tørr hud m.m. Anonymous poster hash: 4c188...ccb
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Virket ikke på meg. Når du bare har få kviser så er det ikke vits, etter min mening. Fungerte ikke på meg, bare ga meg større hudproblemer med veldig tørr hud m.m. Anonymous poster hash: 4c188...ccb Det jeg tenkte meg. Smørte du den bare på kvisene eller over hele huden? Anonymous poster hash: 09a6f...69e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Funker veldig bra på meg. Små kviser blir borte så og si med en gang. Større kviser tørker inn ganske fort Bare husk å ha en god fuktighetskrem ved Siden av. Anonymous poster hash: b6f7a...9f4
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #5 Skrevet 17. oktober 2016 Funker veldig bra på meg. Små kviser blir borte så og si med en gang. Større kviser tørker inn ganske fort Bare husk å ha en god fuktighetskrem ved Siden av. Anonymous poster hash: b6f7a...9f4 Hmm ok! Hvordan smører du? Smører bare på en og en kvise? Også tar du fuktighetskrem med engang? Anonymous poster hash: 09a6f...69e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #6 Skrevet 17. oktober 2016 Hmm ok! Hvordan smører du? Smører bare på en og en kvise? Også tar du fuktighetskrem med engang? Anonymous poster hash: 09a6f...69e Jeg vasker ansiktet med vann. Smører på kvisen(e) kun på kveld,og legger meg. På morgenen vasker jeg ansiktet emd vann, smører meg med fuktighet i form av vanlig krem eller bb/cc o.l. Ingen basiron da Anonymous poster hash: b6f7a...9f4
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg vasker ansiktet med vann. Smører på kvisen(e) kun på kveld,og legger meg. På morgenen vasker jeg ansiktet emd vann, smører meg med fuktighet i form av vanlig krem eller bb/cc o.l. Ingen basiron da Anonymous poster hash: b6f7a...9f4 Skjønner. Men hvorfor på kvelden? Kan jeg ikke smøre om morgenen feks? Anonymous poster hash: 09a6f...69e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #8 Skrevet 17. oktober 2016 Det jeg tenkte meg. Smørte du den bare på kvisene eller over hele huden? Anonymous poster hash: 09a6f...69e Jeg begynte å smøre den bare på kvisene, så fikk jeg beskjed om å smøre dem over hele huden i de områdene hvor jeg brukte å få kviser. Fikk bare veldig tørr overhud, noe som gjør det langt vanskeligere når underhuden da er fet. Jeg hadde aldri prøvd den på nytt, for den gjorde at jeg slet mye mer med huden i mange år før overhuden ble litt mindre tørr, virker som om den ødela balansen i huden totalt. Anonymous poster hash: 4c188...ccb
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #9 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg begynte å smøre den bare på kvisene, så fikk jeg beskjed om å smøre dem over hele huden i de områdene hvor jeg brukte å få kviser. Fikk bare veldig tørr overhud, noe som gjør det langt vanskeligere når underhuden da er fet. Jeg hadde aldri prøvd den på nytt, for den gjorde at jeg slet mye mer med huden i mange år før overhuden ble litt mindre tørr, virker som om den ødela balansen i huden totalt. Anonymous poster hash: 4c188...ccb Hun over skriver at det funka på ho, funker nok forskjellig på folk. I tilegg brukte du jo kremen over hele ansiktet. Hadde bare brukt det på en og en kvise:) Anonymous poster hash: 09a6f...69e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #10 Skrevet 17. oktober 2016 Hun over skriver at det funka på ho, funker nok forskjellig på folk. I tilegg brukte du jo kremen over hele ansiktet. Hadde bare brukt det på en og en kvise:) Anonymous poster hash: 09a6f...69e Det er garantert individuelle forskjeller. Men det fungerte heller ikke da jeg kun smurte på en og en kvise, hadde bivirkninger allerede da. Likevel overtalte legen meg å bruke den "forebyggende" over det hele, for da ville det bli bedre etter en ev. liten forverring... Jeg kjenner ganske mange som har gått på basiron i kortere eller lengre perioder, ingen av dem har hatt positiv effekt av den. Men det finnes sikkert noen som har det også. Anonymous poster hash: 4c188...ccb
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #11 Skrevet 17. oktober 2016 Det er garantert individuelle forskjeller. Men det fungerte heller ikke da jeg kun smurte på en og en kvise, hadde bivirkninger allerede da. Likevel overtalte legen meg å bruke den "forebyggende" over det hele, for da ville det bli bedre etter en ev. liten forverring... Jeg kjenner ganske mange som har gått på basiron i kortere eller lengre perioder, ingen av dem har hatt positiv effekt av den. Men det finnes sikkert noen som har det også. Anonymous poster hash: 4c188...ccb Okey. Hvordan ble du tilslutt kvitt kvisene da? Anonymous poster hash: 09a6f...69e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #12 Skrevet 17. oktober 2016 Okey. Hvordan ble du tilslutt kvitt kvisene da? Anonymous poster hash: 09a6f...69e Det som har fungert best er omlegging av kosthold og unngå det jeg tydeligvis ikke tåler (bl.a. melk og gluten, unngår også sukker). Har vært gjennom det meste unntatt raccutanebehandling. Tetracykliner i årevis og sinnsyke doser, alle kremer på resept, har gått til hudleger, hudpleier, brukt vanvittige summer på "riktige" pleieprodukter og behandlinger. Men ingenting av dette har fungert. Det beste har vært å legge om kostholdet og være konsekvent med det. Anonymous poster hash: 4c188...ccb
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #13 Skrevet 17. oktober 2016 Skjønner. Men hvorfor på kvelden? Kan jeg ikke smøre om morgenen feks? Anonymous poster hash: 09a6f...69e Jo, du kan fint smøre på morgenen. Men jeg smører å kvelden så den kan virke mens jeg sover 😉 Anonymous poster hash: b6f7a...9f4
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #14 Skrevet 17. oktober 2016 Å bli gammel hjelper😅 Jeg har alltdi hatt en eller to kviser helt siden 13 års alderen. Har irritert vettet av meg! Prøvd forskjellige kremer. Obagi hjalp. Men ikke alt. Plusset nå er at min hud ser yngre ut enn andre på samme alder, heldigvis ett pluss etter alle disse åra😅😂 Anonymous poster hash: 09a51...d3c
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #15 Skrevet 17. oktober 2016 Jo, du kan fint smøre på morgenen. Men jeg smører å kvelden så den kan virke mens jeg sover 😉 Anonymous poster hash: b6f7a...9f4 Kanskje jeg skal prøve da:). Starte med et lite område først kanskje? Forresten hvilken fuktighetskrem er det du bruker? Anonymous poster hash: 09a6f...69e
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #16 Skrevet 17. oktober 2016 Det som har fungert best er omlegging av kosthold og unngå det jeg tydeligvis ikke tåler (bl.a. melk og gluten, unngår også sukker). Har vært gjennom det meste unntatt raccutanebehandling. Tetracykliner i årevis og sinnsyke doser, alle kremer på resept, har gått til hudleger, hudpleier, brukt vanvittige summer på "riktige" pleieprodukter og behandlinger. Men ingenting av dette har fungert. Det beste har vært å legge om kostholdet og være konsekvent med det. Anonymous poster hash: 4c188...ccb Oja ok. Selv klarer jeg ikke å leve uten 0% sukker. Må unne meg noe godt iblant. Anonymous poster hash: 09a6f...69e
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #17 Skrevet 18. oktober 2016 Bump Flere som har testa? Anonymous poster hash: 09a6f...69e
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #18 Skrevet 18. oktober 2016 Jo, du kan fint smøre på morgenen. Men jeg smører å kvelden så den kan virke mens jeg sover Anonymous poster hash: b6f7a...9f4 Hvilken fuktighetskrem er det du bruker? Anonymous poster hash: 09a6f...69e
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #19 Skrevet 18. oktober 2016 Kanskje jeg skal prøve da:). Starte med et lite område først kanskje? Forresten hvilken fuktighetskrem er det du bruker? Anonymous poster hash: 09a6f...69e Jeg bruker nivea q10 pluss antirynkekrem nattkrem. Liten blå boks, får den på kiwi. Bruker ikke basiron hver kveld. Bare når det er behov. De kveldene jeg ikke bruker basiron, skrubber jeg ansiktet med clerasil ansiktsskrubb. Jobber lenge med å massere ansiktet. Vasker av meg skrubben, og smører meg inn med nttkremen. Alle sier jeg har fin og ung hud. Kommer det ett kvise utbrudd eller en stor kvise, druer jeg nttkremen og bruker basiron istedet. Anonymous poster hash: b6f7a...9f4
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #20 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg bruker nivea q10 pluss antirynkekrem nattkrem. Liten blå boks, får den på kiwi. Bruker ikke basiron hver kveld. Bare når det er behov. De kveldene jeg ikke bruker basiron, skrubber jeg ansiktet med clerasil ansiktsskrubb. Jobber lenge med å massere ansiktet. Vasker av meg skrubben, og smører meg inn med nttkremen. Alle sier jeg har fin og ung hud. Kommer det ett kvise utbrudd eller en stor kvise, druer jeg nttkremen og bruker basiron istedet. Anonymous poster hash: b6f7a...9f4 Oja. Og den nattkremen er akkurat som en vanlig fuktighetskrem, eller nattkrem? Forresten hvor mye betalte du for den, koster 155 via nettet ca ser jeg Ja har også en slik ansikstskrubber, men føler ikke den gjør så mye underverker på huden dessverre. Jeg har garnier 3 in 1 Anonymous poster hash: 09a6f...69e
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #21 Skrevet 18. oktober 2016 Oja. Og den nattkremen er akkurat som en vanlig fuktighetskrem, eller nattkrem? Forresten hvor mye betalte du for den, koster 155 via nettet ca ser jeg Ja har også en slik ansikstskrubber, men føler ikke den gjør så mye underverker på huden dessverre. Jeg har garnier 3 in 1 Anonymous poster hash: 09a6f...69e Jeg bruker clerasil-skrubben mest for å få vekk sminke o.l. Nivea -kremen koster vel noe av det samme på butikke . Men den er DRØY! varer lenge 😊 Anonymous poster hash: b6f7a...9f4
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #22 Skrevet 18. oktober 2016 Jeg bruker clerasil-skrubben mest for å få vekk sminke o.l. Nivea -kremen koster vel noe av det samme på butikke . Men den er DRØY! varer lenge 😊 Anonymous poster hash: b6f7a...9f4 Er den nattkremen bra da? Så si jeg tar på basiron om morgenen da:Tar på basiron på en og en kvise ca klokka 10. Så lar jeg det bli til rundt 8-9 på kvelden også vasker jeg det vekk med vann. Etter å ha vasket det vekk så tar jeg på nattkremen før jeg legger meg. Korrekt? Anonymous poster hash: 09a6f...69e
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #23 Skrevet 18. oktober 2016 Basiron reddet livet mitt i ungdommen😆 Jeg var skikkelig kvisetryne, men endelig fant jeg noe som hjalp! Husker følelsen av å stryke over pannen uten en eneste kvise: for en lykke! Jeg smurte panne, nese, hake! Var heldigvis ikke plaget på kinnene, i såfall ville jeg hatt hundre arr og dype furer. Anonymous poster hash: 23d15...b5b
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #24 Skrevet 18. oktober 2016 Basiron reddet livet mitt i ungdommen😆 Jeg var skikkelig kvisetryne, men endelig fant jeg noe som hjalp! Husker følelsen av å stryke over pannen uten en eneste kvise: for en lykke! Jeg smurte panne, nese, hake! Var heldigvis ikke plaget på kinnene, i såfall ville jeg hatt hundre arr og dype furer. Anonymous poster hash: 23d15...b5b Bra å høre! Brukte du 5%? Og smørte du om kvelden? Brukte du fuktighetskrem? Anonymous poster hash: 09a6f...69e
Anonym bruker Skrevet 18. oktober 2016 #25 Skrevet 18. oktober 2016 Bra å høre! Brukte du 5%? Og smørte du om kvelden? Brukte du fuktighetskrem? Anonymous poster hash: 09a6f...69e Om kvelden, ja! Husker ikke om jeg brukte fuktighetskrem.. Sikkert ikke.. Jeg var ikke plaget. Mamma tørket ryggen min med 40% sprit i håp om at kvisene skulle tørke inn! Jeg må ha luktet alkis😅😂 Anonymous poster hash: 23d15...b5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå