Gå til innhold

På dager når alt virker uoppnåelig

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er ikke jeg en negativ person men i den siste tiden virker alt som et ork. rot overalt som jeg sitter og ser på. Engasjert i et styre hvor jeg ikke makter oppgavene mine, jobben er ok men lite energi og tålmod til barna. Jeg har gått på en liten smell. Lyst til å si fra meg styresvervet men kvier meg for så si fra...jeg er jo i 100% jobb men helsen har begynt å skrante. Fysiske plager som jeg tror er pga stress. Litt bekymret for dette men samtidig redd for å undersøke mer. Noen som har gått gjennom det samme og kan dele erfaringer?

Anonymous poster hash: ad9af...e2b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør hvertfall si fra deg styrevervet. Ingen vits i å ha oppgaver du ikke makter, da vil følelsen av nederlag med tiden bli enda verre.

Dårlig gjort overfor de som har gitt deg vervet også. Vær ærlig!

Eller bør du kutte ned på oppgaver der du kan. Erstatt med gjøremål som gir deg energi, enten det innebærer å hvile på sofaen eller trening...

Skrevet

Nå er ikke jeg en negativ person men i den siste tiden virker alt som et ork. rot overalt som jeg sitter og ser på. Engasjert i et styre hvor jeg ikke makter oppgavene mine, jobben er ok men lite energi og tålmod til barna. Jeg har gått på en liten smell. Lyst til å si fra meg styresvervet men kvier meg for så si fra...jeg er jo i 100% jobb men helsen har begynt å skrante. Fysiske plager som jeg tror er pga stress. Litt bekymret for dette men samtidig redd for å undersøke mer. Noen som har gått gjennom det samme og kan dele erfaringer?

Da sier du fra deg styreverv og evt trenerjobber.

Sjekk ut diverse verdier som jern,d-vitamin osv hos legen.

Legg lista i hverdagen lavt. Vaskehjelp? Matkasse? Få barna (og mann!) til å være med å rydde huset hver kveld, finne fram klær til neste dag osv.

Ta deg en feriedag eller avspasering alene. Send mann og unger til svigers en helg. Pass på at huset er ryddig før de drar. Bruk helga til å ikke gjøre noe!

Får du truffet venner? Jeg har en fast dag i uka der jeg og en venninne går tur. Vi prater og får frisk luft!

Anonymous poster hash: afef7...33f

Skrevet

Sa fra meg styresvervet. Var helt ærlig med dem og det føles som om 20kg ble løftet vekk fra skuldrene mine! Jeg er en æreskjær person så forferdelig å ha noe jeg ikke mestret å gjøre.

Hadde fridag og satt halve dagen i sofaen før jeg begynte å gjøre noe. fikk faktisk bakt brød, ryddet i boden, vasker klær og støvsugd og ryddet ned i stue/ kjøkken. Skal lage meg en realistisk liste over gjøremål så ikke alt virker så uoppnåelig😉 Burde absolutt blitt mer sosial. Nesten ikke vært det siden i sommer pga opptatt mann. Vært så og si alenemor med en på 3 og ei på 5 år. Takk for gode råd damer😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...