Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har egentlig ikke lyst å date noen, men føler at jeg bør, for å komme meg ut av bobla mi. Problemet er bare at jeg ikke finner noen attraktive, ikke savner noen, er litt svingende i humøret, ikke er kåt, ikke savner nærhet. Men livet er litt kjedelig. Jeg tenker at jeg bare må hoppe i det, kanskje noen faktisk får fyr på bålet. Eller styre unna. Jeg har vært singel i to år, etablert meg i nytt hjem med barn, og savner ingen. Men likevel, ingen har tatt på meg på to år. Forøvrig er jeg fin som faen og har stadige friere, legger jeg merke til når jeg tar vekk skylappene. Anonymous poster hash: ac443...ed4
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg har egentlig ikke lyst å date noen, men føler at jeg bør, for å komme meg ut av bobla mi. Problemet er bare at jeg ikke finner noen attraktive, ikke savner noen, er litt svingende i humøret, ikke er kåt, ikke savner nærhet. Men livet er litt kjedelig. Jeg tenker at jeg bare må hoppe i det, kanskje noen faktisk får fyr på bålet. Eller styre unna. Jeg har vært singel i to år, etablert meg i nytt hjem med barn, og savner ingen. Men likevel, ingen har tatt på meg på to år. Forøvrig er jeg fin som faen og har stadige friere, legger jeg merke til når jeg tar vekk skylappene. Anonymous poster hash: ac443...ed4 Hadde ikke giddet å stresse hvis du ikke savner det. Når du en dag treffer en flott mann kommer sikkert interessen og behvene tilbake. Før den tid er det bare å kose sge i sitt eget selskap (er der på sjette året selv....) Anonymous poster hash: 07731...c55
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå