Gå til innhold

Kjøp av brystpumpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noe de fleste har behov for? Og bør man evt. ha det klart før fødsel? 

Anonymous poster hash: 6426d...e0d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har trengt begge gangene. Noen ganger sover baby lenge og du har spreng. Du kan få såre brystvorter og ha behov for avlastning. Kanskje skal du noe og noen andre må mate. Kanskje trener du å få opp produksjonen? Kanskje kan du ikke amme i det hele tatt og må pumpe det du kan og delamme. Lurt å ha uasnett 😉

Anonymous poster hash: bc0ab...7b3

Skrevet

Og ja, greit å ha klart til med en gang du kommer hjem. Behovet kan være der med en gang..

Anonymous poster hash: bc0ab...7b3

Skrevet

Da lurer jeg også, manuell eller elektrisk?

Skrevet

Helt unødvendig å kjøpe på forhånd. Ammingen kan gå som en drøm, og det er ikke særlig smart å pumpe mellom måltidene - da øker du produksjonen og får brystspreng. Det koster jo også en del, så det hadde jeg sett an til etter fødsel.

Anonymous poster hash: 69362...7c5

Skrevet

Du kan leie på apoteket.

Anonymous poster hash: 63ed2...d98

Skrevet

Jeg ville bestemt meg for hva jeg ville eventuelt hatt, og så kan mannen kjøpe etter fødsel ved behov. Det er jo dyrt, og hvis ammingen går fint og du ikke har tenkt å ha barnevakt så mye så trenger du den strengt talt ikke. Men kanskje trenger du den allerede når du kommer hjem fra sykehuset, så det er greit å ha valgt modell på forhånd.

Skal du bare pumpe en sjelden gang for å ha barnevakt holder det med manuell. Skal du derimot pumpe ofte er det gull verdt med elektrisk dobbelpumpe. Problemet er at du ikke vet behovet før etter en stund...

Anonymous poster hash: b9923...7d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...