Gå til innhold

Inspirert: Når snudde dere barna i bilen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 44998...3d8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3,5 år

2 år

2,5 og bakover enda

Anonymous poster hash: 0d40e...4f4

Skrevet

4 år og 4 mnd.

2,5 åringen sitter bakovervendt.

Anonymous poster hash: a5645...2db

Skrevet

3,5 år.

Anonymous poster hash: 14fd0...84f
Skrevet

Ganske nøyaktig 4 år. 

Anonymous poster hash: c612b...88f
Skrevet

De to eldste satt bakovervendt til 4 år.

Yngste er 10 mnd og blir nok sittende bakovervendt til 4 år han også. Stolen han har nå kan ikke snus framover, så da må vi evt kjøpe ny stol, og det skal det nok en del til før vi gjør.

Anonymous poster hash: 8a513...63b
Skrevet

To år 😨 ikke fornøyd med det, men orka ikke alle kampene. Han fikk sitte forovervendt med faren noen dager da jeg var borte og da var det blitt en regel... irriterende!

Anonymous poster hash: a230b...da9

Skrevet

1: 9-10 mnd, jeg visste ikke bedre rett og slett og ble lurt av en selger til å tro at det var det beste (er nesten 14 år siden)

2: 4 år

3: 3,5 år (stor gutt)

4: 4 år

Anonymous poster hash: 061a8...f67
Skrevet

Eldstejenta var litt over 4 år. Minsta er nå tre og kommer nok til å gjøre det samme med henne. Skal veldig mye til for å snu henne før det.

Anonymous poster hash: 6b973...a06

Skrevet

Når de var fylt 4 år snudde vi de ☺️

Skrevet

2 år 😕 Da hadde vi vaska nok spy..

Anonymous poster hash: 37dd3...00e

Skrevet

3 år og 10 mnd, 3 år og 8 mnd. Minste på 2 r og 3 mnd skal sitte bakovervendt i minst 1,5 år til. 

Anonymous poster hash: 96c50...418
Skrevet

Når de var rundt 5 år, har små barn

Skrevet

Nesten 5 på førstemann.

Litt usikker på nr 2. Er 3,5 år nå.

Anonymous poster hash: 38308...954

Skrevet

3 år 3 mnd

3 år 5 mnd

Skrevet

4 år 3mnd

Anonymous poster hash: debca...f36
Skrevet

To år ikke fornøyd med det, men orka ikke alle kampene. Han fikk sitte forovervendt med faren noen dager da jeg var borte og da var det blitt en regel... irriterende!

Anonymous poster hash: a230b...da9

Det kjenner jeg er en kamp jeg definitivt hadde tatt. Jeg kjenner noen som mistet sin 3-åring i en bilulykke fordi barnet satt forovervendt. Barnet knakk nakken pga slengen, men hadde kommet til å overleve hvis det hadde sittet bakovervendt.

Så pga det jeg skrev over kommer det aldri til å skje at barnet vårt blir snudd tidligere enn anbefalt bare fordi ungen blir dårlig eller misfornøyd med å sitte feil vei. Vår er nå 2,5 år, hun blir sittende den veien til hun er 4. End of story.

Anonymous poster hash: 4a421...d5e

Skrevet

akkurat fylt 3 år, han var lang og ble for trang

Skrevet

Det kjenner jeg er en kamp jeg definitivt hadde tatt. Jeg kjenner noen som mistet sin 3-åring i en bilulykke fordi barnet satt forovervendt. Barnet knakk nakken pga slengen, men hadde kommet til å overleve hvis det hadde sittet bakovervendt.

Så pga det jeg skrev over kommer det aldri til å skje at barnet vårt blir snudd tidligere enn anbefalt bare fordi ungen blir dårlig eller misfornøyd med å sitte feil vei. Vår er nå 2,5 år, hun blir sittende den veien til hun er 4. End of story.

Det må være lenge siden? Lenge siden det har dødd små barn i trafikken i Norge grunnet dette (jobber innen dette).

Mener du har rett i forhold til sikring i bil, men ikke skrem med slike voldsomme historier.

Anonymous poster hash: e60d8...0b9

Skrevet

Kom tilbake med ny uttalelse når du får en unge som spyr etter 10 min kjøring. Alt er ikke som på papiret bestandig.

Anonymous poster hash: 37dd3...00e

Skrevet

Det må være lenge siden? Lenge siden det har dødd små barn i trafikken i Norge grunnet dette (jobber innen dette).

Mener du har rett i forhold til sikring i bil, men ikke skrem med slike voldsomme historier.

Anonymous poster hash: e60d8...0b9

Det er noen år siden, men ikke veldig lenge siden nei. Det spørs jo hva du legger i "lenge siden".

Det er åpenbart for meg at folk trenger en wake up call ift dette innimellom, når man snakker om at man snur barn i bilen pga litt spy eller fordi man ikke klarer å bli enige foreldrene imellom, eller at barnet blir misfornøyd fordi det ikke får lov å sitte fremovervendt. Det er bare ikke god nok grunn. Rett og slett. Da bør de vite hva det valget KAN koste dem...

Skrevet

Han var 2,5 år. Han er 6 år nå.

Anonymous poster hash: c9a99...bc0

Skrevet

Det er noen år siden, men ikke veldig lenge siden nei. Det spørs jo hva du legger i "lenge siden".

Det er åpenbart for meg at folk trenger en wake up call ift dette innimellom, når man snakker om at man snur barn i bilen pga litt spy eller fordi man ikke klarer å bli enige foreldrene imellom, eller at barnet blir misfornøyd fordi det ikke får lov å sitte fremovervendt. Det er bare ikke god nok grunn. Rett og slett. Da bør de vite hva det valget KAN koste dem...

Jeg vet om noen som mistet barnet sitt i bilulykke, og det barnet satt bakovervendt. Whats your point?

Anonymous poster hash: c9a99...bc0

Skrevet

Første fikk nytt sete, og ble snudd da hun fyllte 4. Da begynte det å bli trangt og hun hadde vokst ut av sete.

Nr 2 sitter bakovervendt og skal gjøre det lenge til. Han er 10 mnd.

Anonymous poster hash: df4a6...d42

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...