Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Noen som har erfaring med babysete i sykkelvogn? Vi har en sykkelvogn fra Thule og ser at de har slike babyseter/slynger som kan festes i vognen. Det står at de kan brukes fra 1 mnd men det er jeg litt skeptisk til... fra hvilken alder har dere brukt det, til gåing og sykling. Tenker jeg kan gå med baby i sykkelvognen en god stund før jeg vil finne på å sykle... Anonymous poster hash: cfef1...742
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Noen som har erfaring med babysete i sykkelvogn? Vi har en sykkelvogn fra Thule og ser at de har slike babyseter/slynger som kan festes i vognen. Det står at de kan brukes fra 1 mnd men det er jeg litt skeptisk til... fra hvilken alder har dere brukt det, til gåing og sykling. Tenker jeg kan gå med baby i sykkelvognen en god stund før jeg vil finne på å sykle... Anonymous poster hash: cfef1...742 Er det ingen her som har brukt babysete i sykkelvogn?? Anonymous poster hash: cfef1...742
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå