Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Kronikk av Vibeke Skistad: http://www.aftenposten.no/meninger/kronikk/Kronikk-Idrettstjerner-er-ikke-helter--Vibeke-Skistad-13513b.html Anonymous poster hash: 675bf...fa0
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg er helt enig! Anonymous poster hash: 9c3b5...380
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #4 Skrevet 17. oktober 2016 Hun får frem viktige poeng. Ikke bare om idrettsutøvere, men om befolkningen som helhet! Vi roser sjeldent samfunnsengasjement og medmenneskelighet. Anonymous poster hash: 20be6...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå