Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #1 Skrevet 17. oktober 2016 Kaos i alt av klær ! Hva er ditt beste tips for å holde orden ? Trenger sårt litt input for å få orden på både inneklær og yttertøy. Klesvask og garderober flyter og null system . Anonymous poster hash: 923f8...57f
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Her har jeg system i kaoset😂 klesskap blir bestandig raskt rotete, men en hylle til bukser, en hylle til topper osv er et must. Slik er det til alle i familien. Uteklærne som vi bruker nå henger i boden, kun jakker, noe sko og ei lue/pannebånd er fremme til hver av oss. Øvrige luer, votter, ullsokker osv er sortert i egene kasser merket med navn👍 Skittenklær sorteres med engang og legges i egene kurver(har kun plass til 40 og 60 vask på badet, hånddukvasken er i boden) Barna sorterer også klærne. Er de i tvil om hvor klærne skal, kommer de til meg og spør. Her i huset er 3 av 4 alergiske mot ull, så har ei bøtte til det. Det viktigste vi gjør her hjemme i.f.t klær, er at vi rydder unna klær som ligger å flyter hver kveld. Klærne skal ikke ligge fremme m.a.o😛 Anonymous poster hash: 8fa94...303
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Henger opp alle topper, gensere, Bluser og jakker etter farge. Bukser, singletter, treningsklær, ulltøy i hver sin hylle. BHer, sokker, truser i hver sin skuff. Tre skittentøyskurver. Stort skap i gangen. Hvert familiemedlem har to kurver til sine ting, dessutenber det plass til sko og jakker i skapet. Jeg bruker utelukkende tørkestativ for da må jeg legge opp de rene klærne før jeg henger opp flere. Alle har en kurv på vaskerommet med sine rene klær. Anonymous poster hash: a43ef...f8f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå