Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Sønnen min skal feire 5 års dagen sin neste helg å skal innvitere noen fra barnehagen. Ettersom han ikke liker å ha mange folk rundt seg så har vi bestemt oss for å kun å innvitere de i samne årskull på samme avdeling. Det blir da bare tre innviterte,skulle vi ha innvitert alle i samme årskull fra begge avdelingene så hadde det blitt 11 unger å det hadde nok ikke småen likt. Han trekker seg unna når det blir for mange. Problemet er bare at en gutt på samme alder som går på den andre avdelingen,har innvitert sønnen min i bursdag tre år på rad nå. Får litt dårlig samvitighet av å ikke innvitere han tilbake. Hva gjør jeg? Innviterer han også å heller leverer innbydelsen på fritiden? Eller følge reglene å bare innvitere de i samme årskull på samme avdeling Anonymous poster hash: a38f7...ee4
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #2 Skrevet 17. oktober 2016 Dere kan invitere en fra en annen avdeling. Invitasjonen leverer dere i postkassen hjemme - gjør det til alle barna det er stas med post :-) Anonymous poster hash: 0e6e1...ce8
Livmor Skrevet 17. oktober 2016 #3 Skrevet 17. oktober 2016 Så lenge det gjelder 1 barn fra den andre avdelingen, hadde jeg levert invitasjonen privat og selvsagt inkludert han i selskapet. Hadde vært annerledes dersom det var mer enn halvparten fra tilsvarende gruppe på den andre avdelingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå