Gå til innhold

Liker dere å bli slikket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg klarer ikke slappe helt av. Synd, for jeg fantaserer om det ellers.

Anonymous poster hash: 26191...353

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Elsker det, og mannen elsker det heldigvis også :)

Anonymous poster hash: 00e82...c15

Skrevet

Nei. Det bare kiler. Tunga er for myk og "snill" til å gi meg tilfredsstillelse.

Anonymous poster hash: d8edf...bc2

Skrevet

Nei, jeg hater det.

Skulle så dypt og inderlig ønske at der var det beste jeg visste, men jeg har enorme sperrer på det. Vet ikke hvorfor, men det er kjipt.

Anonymous poster hash: 3000c...679

Skrevet

Ja jeg likte det før

Men mannen min er elendig han er slapp i tunga, sikler og smatter. Og man føler nesten ikke hva han holder på med.

Jeg lar han ikke komme til mer. Vært sammen i elleve år. Jeg savner det.

Anonymous poster hash: 7d6ea...f1e

Skrevet

Ja, elsker det!

Anonymous poster hash: 9b479...23a
Skrevet

Ja det gjør jeg.

Anonymous poster hash: 6cf81...b2c

Skrevet

Liker å bli slikket av andre damer. Ikke menn.

Er forresten heterofil, men har hatt en del jentesex.

Anonymous poster hash: 74d97...0c2

Skrevet

Ja!! Det jeg elsker mest med det er at jeg er nødt til å slippe alle hemninger,åpne meg opp og finne en slags ro. Det er veldig intimt!

Anonymous poster hash: 8b0bf...4cf

Skrevet

Nei... ikke egentlig. Kanskje under de rette omstendighetene, men jeg klarer ikke annet enn å synes synd på mannen som må spise underlivs-juice. Og så er det i skjegg og ansikt og æsj etterpå og så skal man liksom kline... nei... det er ikke for meg.

Anonymous poster hash: eeaa3...a75

Skrevet

Nei, klarer ikke la vær å tenke på at det er ganske ekkelt.

Anonymous poster hash: 6eeea...c23

Skrevet

Det er den beste sexen for min del ;) Men har ikke gjort det på mange år fordi vi aldri har sex lenger... Herregud det er så deilig 😂

Anonymous poster hash: e760d...b36

Skrevet

Yes, but no, but yes ...

Faktisk, hehe ...

Jeg liker det egentlig, men så slapper jeg ikke helt av fordi jeg er ukomfortabel med det, men så har jeg den siste tiden jobbet hardt med meg selv rundt dette at så lenge mannen min faktisk ser ut for å virkelig ville dette, så må jeg bare klare å slappe av. Vi har vært sammen i 20 år, men jeg kan sikkert telle antall ganger han har slikket meg fordi jeg sa nei i så mange år. For et år siden eller så bare gjorde han en dag og jeg fikk helt sjokk og var veldig anspent. Han forklarte at han gjerne vil, og etter det har jeg forsøkt å slappe av. Nå har han gjort det noen få ganger til og det blir bedre og bedre :)

Anonymous poster hash: 0007e...087
Skrevet

Digger det. elsker både den myke varianten og den litt harde der jeg dominerer han. Han blir helt vill av sistnevnte ;)

Anonymous poster hash: 3ed4a...2db

Skrevet

Elsker det. Men mannen hater det. Savner det veldig :-( I tidligere forhold ble jeg slikket daglig. Nå har jeg vært med mannen i 5 år, og blitt slikket 2 ganger.

Anonymous poster hash: b413c...f5d

Skrevet

Ja. Men syns det er litt leit at mannen min må ha nesa og munnen sin nedi uggabuggaland.

Anonymous poster hash: ef952...7e5

Skrevet

Elsker det og har en mann som gjerne vil gjøre det også😄 flink er han å😃

Anonymous poster hash: d8ff1...315

Skrevet

Elsker det, men samboer gjør det nesten aldri. Men han vil gjerne bli sugd. Not fair.

Anonymous poster hash: 0158e...3e2

Skrevet

Elsker det, men samboer gjør det nesten aldri. Men han vil gjerne bli sugd. Not fair.

Anonymous poster hash: 0158e...3e2

Si at du suger han bare etter du selv har fått behandling down there.

Anonymous poster hash: ef952...7e5

Skrevet

Ja, elsker det! 😉

Anonymous poster hash: da2c8...f12

Skrevet

Nei, klarer ikke la vær å tenke på at det er ganske ekkelt.

Anonymous poster hash: 6eeea...c23

Det hun sa.

Anonymous poster hash: 1103c...c72

Skrevet

Det er jo så deilig! Men samtidig syns jeg innmari syns på mannen min som må drikke den ekle safta. Fysj og huff.

Og så er han bare midt på treet. Var sammen med en liten fyr på 1,60 en kort periode, men han var rå, han! Sugde og var litt hardhendt. Veldig overraskende og brutalt hver gang, men helt fantastisk!

Anonymous poster hash: cf480...953

Skrevet

Liker det ikke... men samboer sier han elsker det. Men det er ekkelt og unaturlig for meg...

Anonymous poster hash: c226d...33b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...