Gå til innhold

Fort gravid etter fødsel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg he pcos og ble gravid med ivf, fødte en frisk liten pike for snart to mnd siden 😊

Lurer på om noen her ble raskt gravid igjen etter fødsel på normal måte? Evt hvor raskt?

Jeg ammer bare litt, da jeg har små melkekjertler pga pcos.. skal kun bruke kondom som prevensjon så jeg slipper å utsette kroppen for ekstra hormoner som kan skape ubalanse 😊

Men vi hadde sex i går, kondomen ble glemt!!!!! I dag hadde jeg veldig mye slim som kunne minne om el slim!

Noen med erfaringer? 😊

Anonymous poster hash: 945e9...8de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Følger denne

Anonymous poster hash: 3536e...25d

Skrevet

ingen?

Skrevet

Jeg har pcos. Hadde veldig sjeldent eggløsning av meg selv fram til jeg fikk drillet eggstokkene under laparaskopi i 2009. Etter det fikk jeg normal syklus hver mnd. Har fått 3 barn siden det. Født i 2010,2012 og 2015. Alle gangene fikk jeg mensen tilbake 5 uker etter fødsel. Vet ikke om jeg hadde eggløsning to uker før første mens, altså 3 uker etter fødsel eller ikke, men syklusen kom regelmessig med en gang. Jeg fullammet alle tre dag og natt.

Anonymous poster hash: d8cdc...8c9

Skrevet

Jeg har pcos. Hadde veldig sjeldent eggløsning av meg selv fram til jeg fikk drillet eggstokkene under laparaskopi i 2009. Etter det fikk jeg normal syklus hver mnd. Har fått 3 barn siden det. Født i 2010,2012 og 2015. Alle gangene fikk jeg mensen tilbake 5 uker etter fødsel. Vet ikke om jeg hadde eggløsning to uker før første mens, altså 3 uker etter fødsel eller ikke, men syklusen kom regelmessig med en gang. Jeg fullammet alle tre dag og natt.

Glemte å si at jeg ikke prøvde å bli gravid igjen tidlig. Men det kunne ha skjedd. Hoppet av i svingen og brukte sikre perioder stort sett mellom svangerskapene. Nr to begynte vi å prøve på da første var 11 mnd. Brukte 5 mnd før jeg ble gravid.

Prøvde ikke på nr 3, han kom etter en kveld mannen glemte å hoppe av.

(Vet at det ikke er trygt å "hoppe av i svingen" bare så det er sagt)

Blir ingen fler her nå da mannen er sterilisert.

Skrevet

jeg har drillet eggstokkene, men det hjalp ikke her..

noen som ble gravid bare mnd etter fødsel? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...