Gå til innhold

Lungebetennelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sår hals, høy feber flere dager og så hoste.

Blir liksom ikke kvitt denne hosten. Går og hoster og hoster, er tung i pusten og liksom trangt over brystet. Har også slim i halsen.

Tror dere det er lungebetennelse? Aldri hatt det før. Hvordan kjennes det ut?

Anonymous poster hash: cdbb0...349
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt lungebetennelse med mindre symptomer enn det du har, så jeg ville tatt en sjekk hos legen i morgen!

Ring tidlig slik at du får time på dagen!

God bedring :)

Anonymous poster hash: 544a4...844
Skrevet

Bronkitt.

Anonymous poster hash: 1da82...01b

Skrevet

er nok heller bronkitt, for er det lungebetennelse får du vondt i bryst og rygg og

Skrevet

er nok heller bronkitt, for er det lungebetennelse får du vondt i bryst og rygg og

Det er ikke alltid en får vondt nei.

Jeg har hatt lungebetennelse 4 ganger. 3 av gangene var jeg på jobb og i ganske fin form bortsett fra at jeg hostet, og hostet og hostet til jeg brakk meg. Hadde ikke vondt i bryst og rygg. Legen kalte det stille lungebetennelse. Den fjerde gangen hadde jeg vondt når jeg pustet, 41 i feber og var utslått i flere uker. Så lungebetennelse kan variere veldig

Anonymous poster hash: 0252c...6cf

Skrevet

Skal til lege selv i morgen, mistenker om jeg kan ha lungebetennelse men har ikke hatt feber, klart å være i jobb men det har vært tungt. Holder på å hoste meg i hjel, vondt i brystet, mye slim, surkler, blodsmak i munnen, dårlig allmenform. Vi er tre stk i familien som er syke, kanskje bare kraftig forkjølelse vet ikke, hosten er verst, jeg blir gal snart :(

Anonymous poster hash: f38c3...fe9

Skrevet

Høres ut som bronkitt

Anonymous poster hash: 07fbf...92b

Skrevet

Kanskje, kanskje ikke. Lurt å sjekke uansett. 

Skrevet

Vær obs på at det er en del mykoplasma lungebetennelse nå. Min mellomste har hatt det nå, og legevakta sa det var mange tilfeller av det nå.

Anonymous poster hash: 433ce...795

Skrevet

Vær obs på at det er en del mykoplasma lungebetennelse nå. Min mellomste har hatt det nå, og legevakta sa det var mange tilfeller av det nå.

Anonymous poster hash: 433ce...795

Enig. Både mykoplasma og også chlamydia pneumonia. Det kan være lurt å be om å få bestemt hvilken bakterie det er hvis det viser seg å være lungebetennelse.

Anonymous poster hash: 544a4...844

Skrevet

Må mykoplasma lungebetennelse behandles eller kan det gå over av seg selv? Tenkte meg til lege i dag, vært skikkelig syk så lenge, men føler meg faktisk littegrann bedre i dag så vurderer å drøye det..Men dumt hvis jeg likevel må til lege, bare i dag jeg har fri fra jobb.

Anonymous poster hash: f38c3...fe9

Skrevet

Det er ikke alltid en får vondt nei.

Jeg har hatt lungebetennelse 4 ganger. 3 av gangene var jeg på jobb og i ganske fin form bortsett fra at jeg hostet, og hostet og hostet til jeg brakk meg. Hadde ikke vondt i bryst og rygg. Legen kalte det stille lungebetennelse. Den fjerde gangen hadde jeg vondt når jeg pustet, 41 i feber og var utslått i flere uker. Så lungebetennelse kan variere veldig

jeg hadde det fra jeg var 3-16 hver vinter,men så klart er nok forskjellig fra person til person,men jeg husker veldig godt at det rev i brystet og ryggen når jeg hostet

Skrevet

jeg hadde det fra jeg var 3-16 hver vinter,men så klart er nok forskjellig fra person til person,men jeg husker veldig godt at det rev i brystet og ryggen når jeg hostet

Poenget mitt var at det ikke alltid er vondt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...