Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Hvis dere skjønner hva jeg mener, noen som vet om det er mulig å kjøpe i Norge? Hadde en kjæreste fra Mexico før, og moren hans sendte sånne ark til ham. Det luktet alltid så digg! Og når jeg tromler tøy synes jeg all den gode skyllemiddellukten forsvinner... Finnes det her? Anonymous poster hash: 3a813...74a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 Hvis dere skjønner hva jeg mener, noen som vet om det er mulig å kjøpe i Norge? Hadde en kjæreste fra Mexico før, og moren hans sendte sånne ark til ham. Det luktet alltid så digg! Og når jeg tromler tøy synes jeg all den gode skyllemiddellukten forsvinner... Finnes det her? Anonymous poster hash: 3a813...74a https://www.google.no/search?q=scented+paper+dryer&client=safari&hl=nb-no&prmd=isvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwj_sdvpiODPAhXDJJoKHQ3QBNoQ_AUIBygB&biw=375&bih=559 Anonymous poster hash: dffcd...62b
Yellow Brick Road Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg håper inderlig ikke at de finnes i Norge. De er et mareritt for parfymeallergikere.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #4 Skrevet 16. oktober 2016 Alltid lurt på det der med å ønske lukt av billig parfyme i klærne sine. Anonymous poster hash: 966f6...109
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #5 Skrevet 16. oktober 2016 Å kjære vene... Klær skal lukte reint, de skal ikke lukte parfyme! Takk for at du tar hensyn til alle oss med allergier og oss med parfymeutløst migrene. Anonymous poster hash: cb74f...a99
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #6 Skrevet 16. oktober 2016 Å kjære vene... Klær skal lukte reint, de skal ikke lukte parfyme! Takk for at du tar hensyn til alle oss med allergier og oss med parfymeutløst migrene. Anonymous poster hash: cb74f...a99 Altså, jeg er hyperallergisk, men jeg forventer ikke at butikkene FJERNER ALLE NØTTER bare for at jeg skal kunne handle der? Snakk om å kreve at andre tar hensyn! Ønsker du å leve i et samfunn, må DU innrette deg, du kan ikke forvente at alle andre innretter seg etter deg! Anonymous poster hash: dba0b...791
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #7 Skrevet 16. oktober 2016 Å kjære vene... Klær skal lukte reint, de skal ikke lukte parfyme! Takk for at du tar hensyn til alle oss med allergier og oss med parfymeutløst migrene. Anonymous poster hash: cb74f...a99 Jeg er allergisk mot katrer, så egentlig burde ingen ha det. Huff, når skal de kattefolkene begynne å ta hensyn.. Anonymous poster hash: a12f0...93b
Yellow Brick Road Skrevet 16. oktober 2016 #8 Skrevet 16. oktober 2016 Altså, jeg er hyperallergisk, men jeg forventer ikke at butikkene FJERNER ALLE NØTTER bare for at jeg skal kunne handle der? Snakk om å kreve at andre tar hensyn! Ønsker du å leve i et samfunn, må DU innrette deg, du kan ikke forvente at alle andre innretter seg etter deg! Anonymous poster hash: dba0b...791 Forskjellen er at dette her er totalt unødvendig, og det er ikke bra for noen, uansett om man er allergisk eller ikke. Det er ikke bra verken å puste inn eller å få på huden.
Von Hertelhofen Skrevet 16. oktober 2016 #9 Skrevet 16. oktober 2016 Du trenger ikke ark. Kjøp lavendel essensiel olje og dypp noen dråper på klærne før du tromler. Liker du ikke lavendel så er det 100 andre lukter å velge mellom
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #10 Skrevet 17. oktober 2016 Takk for tips om essens! Men dere som hyler opp om allergi! Her er det snakk om å få en liten touch av ren lukt i nyvasket tøy, den som er der når tøyet kommer ut av vaskemaskinen men som fortsetter lufttørkking for å holde seg. Det er da seriøst en filleting sammenlignet med folk som dynker seg i parfyme! Anonymous poster hash: 94c1d...809
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #11 Skrevet 17. oktober 2016 Takk for tips om essens! Men dere som hyler opp om allergi! Her er det snakk om å få en liten touch av ren lukt i nyvasket tøy, den som er der når tøyet kommer ut av vaskemaskinen men som fortsetter lufttørkking for å holde seg. Det er da seriøst en filleting sammenlignet med folk som dynker seg i parfyme! Anonymous poster hash: 94c1d...809 Rent tøy lukter ikke. Kjemikalier du ikke har klart å fjerne i vask eller som du har tilsatt etterpå lukter. Anonymous poster hash: 5fe67...48f
chrisallic Skrevet 17. oktober 2016 #12 Skrevet 17. oktober 2016 Jeg synest det hørest ut som en genial ide å ha lukteark i tørketrommelen.Har aldri sett det i Norge.Må være opp til hver enkelte hva de velger å gjøre.Jeg er svært allergisk mot snurping,men omgås det titt og ofte.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #13 Skrevet 17. oktober 2016 Har ikke sett det i noen butikk her i Norge, men du får de billig på ebay. Søk på dryer sheets. Anonymous poster hash: 842de...9b8
Gjest Muji81 Skrevet 17. oktober 2016 #14 Skrevet 17. oktober 2016 Og folk lurer på hvorfor flere og flere får astma og allergi... Så vaskemiddel med parfyme, tøymykner med parfyme og tørketrommel-ark med parfyme. Tatt på en kropp vasket med såpe med parfyme og kanskje hatt på fuktighetskrem med parfyme? Parfyme i ren form er bokstavelig talt bare en dråpe i parfymehavet.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #15 Skrevet 17. oktober 2016 Takk for tips om essens! Men dere som hyler opp om allergi! Her er det snakk om å få en liten touch av ren lukt i nyvasket tøy, den som er der når tøyet kommer ut av vaskemaskinen men som fortsetter lufttørkking for å holde seg. Det er da seriøst en filleting sammenlignet med folk som dynker seg i parfyme! Anonymous poster hash: 94c1d...809 Det er det altså ikke. Vi har bodd mange år i land hvor slike ark er vanlig. Og de er problematiske. Lukter tøyet ditt vondt når det kommer ut av tørketrommelen har du et større problem enn at de ikke selger drying sheets i norske butikker. Anonymous poster hash: b3644...dc4
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #16 Skrevet 17. oktober 2016 Takk for tips om essens! Men dere som hyler opp om allergi! Her er det snakk om å få en liten touch av ren lukt i nyvasket tøy, den som er der når tøyet kommer ut av vaskemaskinen men som fortsetter lufttørkking for å holde seg. Det er da seriøst en filleting sammenlignet med folk som dynker seg i parfyme! Anonymous poster hash: 94c1d...809 Det er det altså ikke. Vi har bodd mange år i land hvor slike ark er vanlig. Og de er problematiske. Lukter tøyet ditt vondt når det kommer ut av tørketrommelen har du et større problem enn at de ikke selger drying sheets i norske butikker. Anonymous poster hash: b3644...dc4
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #17 Skrevet 17. oktober 2016 Takk for tips om essens! Men dere som hyler opp om allergi! Her er det snakk om å få en liten touch av ren lukt i nyvasket tøy, den som er der når tøyet kommer ut av vaskemaskinen men som fortsetter lufttørkking for å holde seg. Det er da seriøst en filleting sammenlignet med folk som dynker seg i parfyme! Anonymous poster hash: 94c1d...809 Det er det altså ikke. Vi har bodd mange år i land hvor slike ark er vanlig. Og de er problematiske. Lukter tøyet ditt vondt når det kommer ut av tørketrommelen har du et større problem enn at de ikke selger drying sheets i norske butikker. Anonymous poster hash: b3644...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå