Gå til innhold

Lager dere album for hvert år til barna?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg starta med første barnet. Kom til 4 mnd, der stoppa det. Nå står bare det albumet i hylla og gir meg dårlig samvittighet. Blæh. Etter permisjonen finner jeg ikke rom i hverdagen for å prioritere deg- det tar sånn tid. Men det er jo så koselig å bla i som ungdom/voksen😳

Anonymous poster hash: 853d2...6f4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prioritere det *

Skrevet

Aldri i verden!! Det har jeg gitt opp for lenge siden...

Anonymous poster hash: 5021a...72d

Skrevet

Ja. Toåringen har allerede 4 store album. Et album varer ca 6 mnd her i hus, med meg som elsker å ta bilder av ungene 🙈 Har bestemt meg nå at ungene får vanlig klipp og lim album til de er tre år, så blir det å bestille fotobøker for hvert halvår. Synd, men det tar enormt med tid å både sortere, fremkalle, klippe, lime og skrive i albumene.

Nr 2 er bare to mnd men er allerede i gang med første albumet. Må gjøre det jevnlig for at det ikke skal være altfor mye å ta igjen.

Skrevet

Ja. Toåringen har allerede 4 store album. Et album varer ca 6 mnd her i hus, med meg som elsker å ta bilder av ungene 🙈 Har bestemt meg nå at ungene får vanlig klipp og lim album til de er tre år, så blir det å bestille fotobøker for hvert halvår. Synd, men det tar enormt med tid å både sortere, fremkalle, klippe, lime og skrive i albumene.

Nr 2 er bare to mnd men er allerede i gang med første albumet. Må gjøre det jevnlig for at det ikke skal være altfor mye å ta igjen.

Må legge til at jeg koser meg med det da, men at det tar veldig med tid.

Skrevet

Nei! Laget det første året til førstemann, men så kollapset det. 😂 Nå lager jeg en fotobok (felles for barna) hvert år, som også fungerer som julegave til besteforeldrene. To fluer i en smekk!

Anonymous poster hash: a9653...d9a

Skrevet

Nei! Laget det første året til førstemann, men så kollapset det. 😂 Nå lager jeg en fotobok (felles for barna) hvert år, som også fungerer som julegave til besteforeldrene. To fluer i en smekk!

Anonymous poster hash: a9653...d9a

Hvor lager du denne? Det hørtes lurt ut:):)

Gjest Antarctica
Skrevet

Bare fram til ca toårsalderen. Etter det er de med i familiens album.

Skrevet

Nei, har ikke fremkalt et eneste bilde siden 2010, tror jeg. Litt stusselig, men jeg orker faktisk ikke å bruke tid på det.

Skrevet

Mamma lager fotobok til alle barnebarna i bursdagspresang! Jeg elsker det! Fineste bursdagspresangen ungene får, synes jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...