Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg starta med første barnet. Kom til 4 mnd, der stoppa det. Nå står bare det albumet i hylla og gir meg dårlig samvittighet. Blæh. Etter permisjonen finner jeg ikke rom i hverdagen for å prioritere deg- det tar sånn tid. Men det er jo så koselig å bla i som ungdom/voksen😳 Anonymous poster hash: 853d2...6f4
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 Prioritere det * Anonymous poster hash: 853d2...6f4
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 Aldri i verden!! Det har jeg gitt opp for lenge siden... Anonymous poster hash: 5021a...72d
Snøfnugget Skrevet 16. oktober 2016 #4 Skrevet 16. oktober 2016 Ja. Toåringen har allerede 4 store album. Et album varer ca 6 mnd her i hus, med meg som elsker å ta bilder av ungene 🙈 Har bestemt meg nå at ungene får vanlig klipp og lim album til de er tre år, så blir det å bestille fotobøker for hvert halvår. Synd, men det tar enormt med tid å både sortere, fremkalle, klippe, lime og skrive i albumene. Nr 2 er bare to mnd men er allerede i gang med første albumet. Må gjøre det jevnlig for at det ikke skal være altfor mye å ta igjen.
Snøfnugget Skrevet 16. oktober 2016 #5 Skrevet 16. oktober 2016 Ja. Toåringen har allerede 4 store album. Et album varer ca 6 mnd her i hus, med meg som elsker å ta bilder av ungene 🙈 Har bestemt meg nå at ungene får vanlig klipp og lim album til de er tre år, så blir det å bestille fotobøker for hvert halvår. Synd, men det tar enormt med tid å både sortere, fremkalle, klippe, lime og skrive i albumene. Nr 2 er bare to mnd men er allerede i gang med første albumet. Må gjøre det jevnlig for at det ikke skal være altfor mye å ta igjen. Må legge til at jeg koser meg med det da, men at det tar veldig med tid.
TPK Skrevet 16. oktober 2016 #6 Skrevet 16. oktober 2016 Nei. De har et album hver, med alt av bilder i.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #7 Skrevet 16. oktober 2016 Nei! Laget det første året til førstemann, men så kollapset det. 😂 Nå lager jeg en fotobok (felles for barna) hvert år, som også fungerer som julegave til besteforeldrene. To fluer i en smekk! Anonymous poster hash: a9653...d9a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #8 Skrevet 16. oktober 2016 Nei! Laget det første året til førstemann, men så kollapset det. 😂 Nå lager jeg en fotobok (felles for barna) hvert år, som også fungerer som julegave til besteforeldrene. To fluer i en smekk! Anonymous poster hash: a9653...d9a Hvor lager du denne? Det hørtes lurt ut:) Anonymous poster hash: 853d2...6f4
Gjest Antarctica Skrevet 16. oktober 2016 #9 Skrevet 16. oktober 2016 Bare fram til ca toårsalderen. Etter det er de med i familiens album.
beef sister Skrevet 16. oktober 2016 #10 Skrevet 16. oktober 2016 Nei, har ikke fremkalt et eneste bilde siden 2010, tror jeg. Litt stusselig, men jeg orker faktisk ikke å bruke tid på det.
Marriet Skrevet 17. oktober 2016 #12 Skrevet 17. oktober 2016 Mamma lager fotobok til alle barnebarna i bursdagspresang! Jeg elsker det! Fineste bursdagspresangen ungene får, synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå