Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Off, føler meg gammel... Har verket i fingerledd i månedsvis og merker at de vonde er stivere enn de andre fingrene. Har det i familien. Når må man gå til lege? Virker ikke som det er mye å gjøre med det uansett.. Anonymous poster hash: 0e37f...8dc
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg har hatt knesmerter og rtg viser artriseforandringer på innsiden av kneskåla. Mr gjenstår. Er ikke femti enda. Er engstelig ift fremtida, har en fysisk krevende jobb.... Artrose er kjipe greier, lite å gjøre med. Anonymous poster hash: 1f96d...f48
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg har mye artrose i nakken som forårsaker endel nervesmerter og ekstra migrene, eneste som kan hjelpe er operasjon når det blir enda verre... MR viser det veldig tydelig, men jeg er for ung til å operere (tidlig 30-årene) og foreløpig bruker jeg smertestillende for de verste smertene, ellers lever jeg med det. Anonymous poster hash: 87829...dfc
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #4 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg er akkurat passert 40 og har artrose i fingrene, knær og anklene. Får noe reseptbelagt som heter glukosamin, det fungerer veldig bra på meg så lenge jeg husker å ta pillene. Har prøvd å slutte på de, men da kommer smertene sakte tilbake, så går på høydose da lavdose ikke fungerer så godt. Anbefaler å prøve dette produktet. Det blir solgt uten resept også, men er da en del dyrere i innkjøp.. Anonymous poster hash: 299ac...38b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #5 Skrevet 16. oktober 2016 Off, føler meg gammel... Har verket i fingerledd i månedsvis og merker at de vonde er stivere enn de andre fingrene. Har det i familien. Når må man gå til lege? Virker ikke som det er mye å gjøre med det uansett.. Anonymous poster hash: 0e37f...8dc Takk for svar! Har mye småvondt over alt egentlig, men har alltid slitt med nakke/skulder/hodepine, så tenker ikke så mye over det. Men fingrene er nytt (dvs siste året). Skal få sjekket ut hos lege og teste glukosamin om det er artrose jeg har. Anonymous poster hash: 0e37f...8dc
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #6 Skrevet 16. oktober 2016 Om det er en annen type revmatisme du har er det viktig å komme seg til lege, for det finnes medisiner i dag som bremser utviklingen og dermed skaden på leddene. Anonymous poster hash: ffa23...4ea
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2016 #7 Skrevet 17. oktober 2016 Om det er en annen type revmatisme du har er det viktig å komme seg til lege, for det finnes medisiner i dag som bremser utviklingen og dermed skaden på leddene. Anonymous poster hash: ffa23...4ea Takk! Anonymous poster hash: 0e37f...8dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå