Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Dere hadde født i selv, hvilken måned ville dere valgt og hvorfor? Anonymous poster hash: bf800...49c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 Nå har jeg prøvd ut fire måneder, og ingen av dem var perfekte med tanke på alt. For min del var oktober optimalt, men for barnet sin del må jo januar/februar være best. Oktober fordi jeg da fikk være passe gravid om sommeren, det var kjølig igjen da jeg var høygravid og varm og jeg hadde en lang høst, vinter og vår på meg til å komme i form igjen før neste bikinisesong Å få barn i juni var det verste synes jeg. Amming og renselse i sommervarme + nyfødt baby = fælt. Mwn, praktisk nå da, nesten alltid fint vær når vi feirer bursdagen Anonymous poster hash: f8a73...54d
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 Mai. Å få et kolikkbarn i desember var forferdelig. Måtte ut og trille og trille med skrikende barn i masse snø og minus. Og vi fikk ikke barnehageplass før august barnet fylte to.... Med et barn født i mai ville det vært sommer, grei temperatur og sol i en eventuell kolikktid. Lettere å komme seg ut og rundt og bedre for humøret. Og barnet ville være ca 15 mnd ved barnehagestart noe jeg mener er ideelt Anonymous poster hash: 498e7...71a
Snøfnugget Skrevet 16. oktober 2016 #4 Skrevet 16. oktober 2016 Ville valgt april/mai. Fine temperaturer, slippe gå høygravid på sommeren, mye tid ut å trille på sommeren. I tillegg er barnet da ca 16 mnd for barnehagestart noe som passer godt da barnet nok har begynt å gå og kan gjøre seg litt forstått i bhg. Har en født tidlig juni og en tidlig august.
TPK Skrevet 16. oktober 2016 #5 Skrevet 16. oktober 2016 Mars/april/mai. Slipper å være gravid på sommeren i det hele tatt.
Snøfnugget Skrevet 16. oktober 2016 #7 Skrevet 16. oktober 2016 Ville valgt april/mai. Fine temperaturer, slippe gå høygravid på sommeren, mye tid ut å trille på sommeren. I tillegg er barnet da ca 16 mnd for barnehagestart noe som passer godt da barnet nok har begynt å gå og kan gjøre seg litt forstått i bhg. Har en født tidlig juni og en tidlig august. Er også veldig praktisk å feire bursdag i sommermånedene 👍🏻 og lettere for barnet å gå uten tunge klær og snø når det akkurat har begynt å gå.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #8 Skrevet 16. oktober 2016 Har prøvd 4 høst/vinter og nå blir det vår, syns vår passer best. Men i forhold til skole så var januar/februar best. Anonymous poster hash: 2e20f...850
Mumua Skrevet 16. oktober 2016 #9 Skrevet 16. oktober 2016 Fødte i oktober og synes det var perfekt. De kjipeste mnd av året lå jeg bare inne og spydde uansett, så var formen super fra mai til midten av august. Tror vi skal prøve oss på noenlunde lik timing neste gang. September\oktober må være topp
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #10 Skrevet 16. oktober 2016 Vi timet vårbaby nettopp av de grunnene som blir skrevet over her! Termin tidlig mai.. men spent på hvordan det blir på 17.mai med en 14 dager gammel baby da.. og om jeg er i form til noe tog😳 Eller å være i alt folkemylderet i det hele tatt... man er vel ganske fersk som mamma også både i kropp og sinn bare 14 dager etter fødsel..? Eller bør man være sprett hoppende fresh så lenge etter..? Anonymous poster hash: bf800...49c
februarprins2013 Skrevet 16. oktober 2016 #11 Skrevet 16. oktober 2016 Februar , slik jeg gjorde det var nøye planlagt, pga da er barnet 6,5 år når det begynner på skolen ikke høygravid på sommeren
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #12 Skrevet 16. oktober 2016 Våren. Det har vært en fin tid å ha babyer i. Minuset er at det er for kaldt til å være ute å feire bursdager. Anonymous poster hash: 8afa7...726
Gjest Antarctica Skrevet 16. oktober 2016 #13 Skrevet 16. oktober 2016 Vi timet vårbaby nettopp av de grunnene som blir skrevet over her! Termin tidlig mai.. men spent på hvordan det blir på 17.mai med en 14 dager gammel baby da.. og om jeg er i form til noe tog😳 Eller å være i alt folkemylderet i det hele tatt... man er vel ganske fersk som mamma også både i kropp og sinn bare 14 dager etter fødsel..? Eller bør man være sprett hoppende fresh så lenge etter..? Anonymous poster hash: bf800...49c Du trenger da ikke gå ut i mylderet. Bli hjemme hvis du ikke er i form.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå