Gå til innhold

Babyønske nysgjerrig sjef

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg og min samboer har snakket om å få barn. Vi er begge jenter, så det trengs litt planlegging.

Har sjefen min noe med våre planer/ønsker om å få barn, selv om jeg står foran en liten forfremmelse, som innebærer mye reising og kursing? Jeg tviler jo på at en mann hadde fått spørsmål om det. Jeg kjenner at jeg blir litt stresset over at sjefen skal vite om planer og ønsker før vi idet hele tatt har begynt prosessen.

Jobben kan vel ikke be meg velge det ene eller det andre? I tillegg er det jo litt umulig å si hvor lang tid det tar fra prosessen setter igang, til en er så heldig å bli gravid.

Anonymous poster hash: cfe6a...a2e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville svart, som sant er, at det er direkte uprofesjonelt og uakseptebalt å spørre deg ut på denne måten. Vær høflig, men så bestemt i tonen at det kommer tydelig fram at du er indignert og spør gjerne om sjefen virkelig ville spurt en mann ut på samme måte. Det er ikke greit å spørre, og de har heller ikke lov.

Anonymous poster hash: af03f...25e
Skrevet

Nei, de har ikke noe med det.

Anonymous poster hash: 35c72...321

Skrevet

Jeg ville svart, som sant er, at det er direkte uprofesjonelt og uakseptebalt å spørre deg ut på denne måten. Vær høflig, men så bestemt i tonen at det kommer tydelig fram at du er indignert og spør gjerne om sjefen virkelig ville spurt en mann ut på samme måte. Det er ikke greit å spørre, og de har heller ikke lov.

Anonymous poster hash: af03f...25e

Enig med dette!

Anonymous poster hash: 5127e...bfd

Skrevet

Ingen andre enn deg og mannen din har noe å gjøre med deres ønske om barn og planlegging. Alt kan heller ikke planlegges 😊 Ikke tenk på det enda. De har heller ikke lov til å diskriminere pga kjønn (noe som dessverre blir gjort pga svangerskap osv). Konsentrer dere først om å lage baby så tar dere alt det andre senere. De fleste får barn og det funker for alle andre 😊

Anonymous poster hash: 20ade...84e

Skrevet

Ingen andre enn deg og mannen din har noe å gjøre med deres ønske om barn og planlegging. Alt kan heller ikke planlegges 😊 Ikke tenk på det enda. De har heller ikke lov til å diskriminere pga kjønn (noe som dessverre blir gjort pga svangerskap osv). Konsentrer dere først om å lage baby så tar dere alt det andre senere. De fleste får barn og det funker for alle andre 😊

*deg og dama di...

Ellers enig.

Skrevet

*deg og dama di...

Ellers enig.

Haha 😂 Beklager! Jeg skummet egentlig bare gjennom!

Skrevet

Hadde bare jattet med og sagt at nei, ingen planer om det.

Skrevet

Trådstarter her.

Jeg tenker jo også at sjefen ikke har noe med dette å gjøre. Jeg er fast ansatt og har vært det lenge. I mitt tilfelle må jo en graviditet planlegges nøye siden vi er likekjønnet par. Det er jo i tillegg veldig vanskelig å si hvor lang tid det tar fra jeg tar kontakt med legen, til et forsøk lykkes, jeg vet jo det kan ta tid og mange forsøk. Den lille forfremmelsen jeg står foran:det er ikke selve stillingen som fører til kursing og reising, det er forløpet før som krever dette.

Jeg ønsker jo ikke si fra meg hverken det ene eller det andre.

Skrevet

Trådstarter her.

Jeg tenker jo også at sjefen ikke har noe med dette å gjøre. Jeg er fast ansatt og har vært det lenge. I mitt tilfelle må jo en graviditet planlegges nøye siden vi er likekjønnet par. Det er jo i tillegg veldig vanskelig å si hvor lang tid det tar fra jeg tar kontakt med legen, til et forsøk lykkes, jeg vet jo det kan ta tid og mange forsøk. Den lille forfremmelsen jeg står foran:det er ikke selve stillingen som fører til kursing og reising, det er forløpet før som krever dette.

Jeg ønsker jo ikke si fra meg hverken det ene eller det andre.

Så lenge man er kvinne i fruktbar alder som er i jobb er dette noe en arbeidsgiver er fullstendig klar over. Så vil tro dette er noe de er forberedt på uansett 😊 Jeg hadde ikke villet tenkt ner på det. Men skjønner det er vanskelig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...