Gå til innhold

IPad Air 2 eller IPad Pro?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor tok i dag kontakt med meg pga at min mann om et par uker blir 50 år.

Hun mener han skal ha den beste IPadden i gave fra oss i nærmeste familie.

Jeg fortalte henne at IPad Air2 32gb wifi koster 4500kr og IPad Pro 32gb wifi kostee 7000kr.

Hun har sent meg en liste over de hun har hatt kontakt med og hva de gir.

Svigers: 2000kr

Svigerinne m/familie: 700kr

Min mor:750kr

Min voksne sønn: vet ikke hva han kan gi ennå for han er i en flytteprosess og må ha alt av hvitevarer + seng.

Resten mener svigermor at jeg skal legge i gaven. Jeg er på AAP men har lagt til siden litt penger. Men nå er det jul ganske snart også og ene barnet vårt har også bursdag tett på julaften.

Jeg vet at IPad Pro er bedre spekket en IPad Air2, og har sikkert bedre brukermuligheter også. Akkurat nå har jeg så mye som skjer i hverdagen min at jeg klarer ikke å konsentrere meg om å lese meg opp på disse Ipaddene. Konsentrasjonsvansker er ett av problemene mine i forhold til noen diagnoser jeg har.

Annet nettbrett er ikke aktuellt og dette handler heller ikke om hvor vidt andre liker eller ikke liker Apple.

Hvilken Ipad ville dere gått for om man skulle ha en IPad som er bra og som duger lenge?

Anonymous poster hash: 36971...574

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg ikke skulle vurdert utifra penger tror jeg mannen min hadde fått pro. Men den er vel stor? Trenger mannen din det? Har han sagt hva han ønsker seg?

Anonymous poster hash: 7c7ff...138

Skrevet

Prisen kommer i to utgaver. Den store er 12" og den minste er 9,7" som er "vanlig" str.

Vet at mannen har snakket om ny IPad. Eller vi har begge snakket om at vi skulle hatt nye. Bruker dem til alt og hele tiden. Høres snålt ut. De vi har er nå 5 år og for gamle til de nye ios'ene. I tillegg er de treeeegee. Merker at de "drar godt på åra".

Jeg har allerede spart en del til ny IPad så skal kjøpe når jeg har fått nok til det. Har også satt til siden noen kr ekstra. Hadde i utgangspunktet tenkt å bruke 2000kr på gave til mannen, men må ser det ut til å bli noe mer siden svigers har satt igang dette med innsamling til IPad.

Anonymous poster hash: 36971...574

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...