Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Skjønner meg ikke helt på den serien. Må være noe grunnleggende jeg enten ikke forstår eller har gått glipp av. Synes den er forvirrende og rar, hva er greia, liksom?? Noen her som har sett den og liker den? Anonymous poster hash: a764e...901
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg likte den umiddelbart! Hva er det du ikke skjønner? Forskjellen på "ekte" og skapte mennesker? Anonymous poster hash: efaae...a6b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #4 Skrevet 16. oktober 2016 Nei, men skal. Hvor ser du? Ser den på HBO HI Anonymous poster hash: a764e...901
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #5 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg likte den umiddelbart! Hva er det du ikke skjønner? Forskjellen på "ekte" og skapte mennesker? Anonymous poster hash: efaae...a6b Nei, jeg skjønner alt det der. Men... hvor er det spenningen ligger? Anonymous poster hash: a764e...901
Ophiophagus Hannah Skrevet 16. oktober 2016 #6 Skrevet 16. oktober 2016 Ja, har sett den, og liker den! Den er skikkelig uggen, på en god måte. Jeg oppfatter at spenningen ligger i gjentakelsene, og at figurene vil forandre seg gradvis. Jeg liker at det går litt sakte fremover. Og så synes jeg spenningen ligger i "hva som er menneskelig og ikke" robotene her er på en måte mer menneskelig enn de rike og makabre turistene. Gleder meg til å se fortsettelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå