Gå til innhold

Sigarettsneiper på terrassen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over meg bor en storrøyker. Han har inngang i andre etasje rett over mitt inngangsparti. Har flere ganger funnet sigarettsneiper ved inngangspartiet mitt.

Det som bekymrer meg er at babyen min sover i vogna på dagtid, og jeg er redd det skal komme glo fra sigarett i vogna.

Har allerede "klaget" på denne mannen ang søppel som har vært strødd utover og festbråk. Og nå skal jeg klage på sigaretter. 😰 Hvordan si i fra på en fin måte? Uten å virke alt for pirkete.

Anonymous poster hash: aa152...719

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville bare sagt det rett ut - bedt ham om å bruke askebeger og slutte å kaste sneiper slik han gjør i dag.

Om det er et borettslag så kan det også være en idé å snakke med styreleder. Dette er en person som tydeligvis ikke bryr seg om fellesregler eller ta hensyn til andre. Søppel og festbråk er begge deler nok til å få advarsler fra styret om det er et borettslag.

Jeg ville bare sagt det rett ut til personen, ligger det sneiper rundt når du sier fra så ville jeg også bedt ham om å komme og plukke dem opp. Og blir det ikke fullstendig slutt på det - kontakt styret.

Anonymous poster hash: 27555...8ad
Skrevet

UFF, ja.. Skulle ønske jeg var så tøff! Føler det ikke er rett at jeg (ung) skal "belære" en voksen mann.. Men jeg får manne meg opp og si i fra!

Er tomannsbolig. Har vært i kontakt med eier ang mye festbråk.

Skrevet

UFF, ja.. Skulle ønske jeg var så tøff! Føler det ikke er rett at jeg (ung) skal "belære" en voksen mann.. Men jeg får manne meg opp og si i fra!

Er tomannsbolig. Har vært i kontakt med eier ang mye festbråk.

Bare si det rett ut til ham, at han må bruke askebeger og slutte å kaste sneiper ut fra verandaen sin og ned til dere.

Så snakker du også med huseier igjen.

Ta dette som litt læring i å stå opp for deg selv. Dere skal ikke være nødt til å plages av naboens bråk, søppel og sneiper!

Og er det ikke blitt slutt på festbråket til tross for at du har snakket både med mannen og huseier (eller en av dem), da ringer du politiet neste gang det er bråk.

Bli litt tøff nå - se på det som læring :)

Anonymous poster hash: 27555...8ad

Skrevet

Gi ham et askebeger!

Anonymous poster hash: bcd69...4e8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...