Gå til innhold

Dere som blør mye under mensen..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke bind bruker dere? Jeg føler ikke jeg finner bind som er store nok/kraftig nok oppsugingsevne. Tips? :)

Anonymous poster hash: 42ccb...407
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du prøvd å få svidd av slimhinnene i livmoren? Mange får mye mindre blødninger da.

Anonymous poster hash: df09c...2d0

Skrevet

Jeg bruker always ultra nattbind , selv om dagen. Og jeg må skifte ofte.Til dobbelsengen har jeg vært på Nille og kjøpt et tisselaken som går over hele sengen, for å beskytte overmadrasssen for blodsøl..., samt at jeg har en bleieunderlag under rumpa på natten.. Fungerer fint her.

Og jeg blør mye (bruker blodfortynnende )

Anonymous poster hash: 8534d...dbc

Skrevet

Fått tabletter som stopper blødningene.

Anonymous poster hash: 76a36...46e

Skrevet

Menskopp👍👍👍har bind på i tillegg siden jeg er litt nybegynner.

Skrevet

Menskopp + bind.

Anonymous poster hash: 89c09...fd6

Skrevet

Som de to over: menskopp på dagen og menskopp + libresse sitt tykke nattbind for sikkerhetsskyld om natta. Om du bare vil ha bind så synes jeg at libresse sitt tykke nattbind er det beste. 

Skrevet

Libresse maxi nattbind hele døgnet, tampong i tillegg når jeg skal ut av huset. Må bytte minst annenhver time. Står opp og bytter et par ganger i løpet av natta.

Anonymous poster hash: 9733c...f2a

Skrevet

Jeg brukte også menskopp da jeg hadde mye blødninger (nå har jeg hormonspiral, blør ikke lenger, o'lykke!) + et vanlig bind. Jeg blødde for mye til at menskoppen tok unna alt, men det var veldig lite som rant utenom, så da holdt det med vanlig bind. Det høres veldig nasty ut med menskopp, men jeg vil virkelig anbefale det dersom du har store blødinger, for det gir en helt annen frihet enn (bare) bind/tamponger gir.

Anonymous poster hash: 7f066...6df
Skrevet

Jeg svidde av slimhinnene. Nå bør jeg omtrent ingen ting lengre. Du kan ikke gjøre dette hvis du vurderer flere barn.

Det finnes tabletter som reduserer blødningene. Hormonspiral kan gi samme resultat.

Jeg kunne ikke bruke noen av disse løsningene pga helsemessige årsaker og fikk derfor operasjonen.

Anonymous poster hash: 8883f...ebf
Skrevet

Hormonspiral. Merker mensen bare når jeg tørker meg. Det er helt nyyydelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...