Gå til innhold

høygravid og føde på sommeren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

åssen er de? har bare fått vinterbarn og vårbarn før. tåler ikke varme så godt så lurer veldig på åssen de er å gå gravid på sommer? og ha en nyfødt?

Anonymous poster hash: 7c58c...8ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åssen er de? har bare fått vinterbarn og vårbarn før. tåler ikke varme så godt så lurer veldig på åssen de er å gå gravid på sommer? og ha en nyfødt?

Anonymous poster hash: 7c58c...8ea

Det er bare supert!

Jeg har ett sommerbarn og ett høstbarn.

Under graviditeten er det bare å sette seg i skyggen, lette klær og alt er bare mye enklere. Ikke minst er det deilig å kunne la baby ligge i skyggen i bare bodyen.

Myyye mer styr vinterstid.

Anonymous poster hash: 40056...41e

Skrevet

Synes det gikk veldig fint. Har født både vinter, vår og sommer.

Skrevet

Jeg synes det var helt pyton

Babyen svettet og var utilpass, jeg og mine hormoner gjorde at jeg svettet og var utilpass. Ungen klisteret seg fast i meg når jeg ammet... Svett, klamt, grinete unge, grinete mamma.

Synes det var helt perfekt å få baby i februar jeg.

Anonymous poster hash: c590e...66f

Skrevet

Jeg har et julibarn og syns det var helt greit. Litt liten da han begynte i barnehagen (13mnd), men det gikk seg til. Varmen var ikke noe stort problem, vi koste oss i skyggen.

Mitt barn kom før barnehagegarantien, så selv om det var litt mindre bemanning pga ferieavvikling var ikke avdelingene overfylt av fødende, så alle fikk hjelpen de trengte. Nå hadde jeg unngått juli, hvis jeg kunne.

Anonymous poster hash: 138fe...bd0

Skrevet

Jeg har født begge mine i begynnelsen av februar. Var veldig fint. Kunne ut å trille etter jeg hadde kommet meg, uten å tenke på om det var for kaldt osv. Satt utenfor i skyggen og ammet og koste meg med den lille.  En helig tid.

Anonymous poster hash: bb194...42b
Skrevet

Jeg har født begge mine i begynnelsen av februar. Var veldig fint. Kunne ut å trille etter jeg hadde kommet meg, uten å tenke på om det var for kaldt osv. Satt utenfor i skyggen og ammet og koste meg med den lille.  En helig tid.

Mente i begynnelsen av juni :D Ikke februar, lol.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...