Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Er gravid, veldig uplanlagt. Beholder vi vil det bli 10 og 13 års aldersforskjell på barna. Har vært veldig klar på at jeg er ferdig med barn. Tanken på å begynne helt på nytt frister lite, samtidig som en del av meg nå tenker at det hadde vært koselig. Er redd jeg blir å angre dersom jeg beholder... Jeg er 36 år. Anonymous poster hash: d1a88...044
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 Er gravid, veldig uplanlagt. Beholder vi vil det bli 10 og 13 års aldersforskjell på barna. Har vært veldig klar på at jeg er ferdig med barn. Tanken på å begynne helt på nytt frister lite, samtidig som en del av meg nå tenker at det hadde vært koselig. Er redd jeg blir å angre dersom jeg beholder... Jeg er 36 år. Anonymous poster hash: d1a88...044 Du er redd for å angre dersom du velger å ikke ta livet av barnet ditt? Hmm Anonymous poster hash: abf34...4ad
mirredutt Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 Misforstå meg rett, men jeg vil jo selvfølgelig ikke angre på barnet, men at tilværelsen hadde vært bedre (mindre slitsom) uten småbarn når de andre er så stor.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #4 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg tenker at så lenge denne graviditeten ble til, til tross for beskyttelse, så kan man ta et valg og DRITE i disse "ta livet av barnet" svarene her. Man angrer vel sjeldent på et barn man får, men fakta er at du er nærmere 60 år når barnet er 20 og flytter ut. Men det er nok verdt det i lengden Selv om å starte på nytt med spebarn, bleier og trass er en omveltning. Er der selv! Anonymous poster hash: fdc12...f0a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #5 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg fikk en lillebror når jeg var 13 og søsteren min var 10. Det er noe av det beste som har skjedd meg😊 Fine, vakre lillebroren er nå 15 år og verdens beste. Mamma og pappa var 39 når han kom men de angrer ikke. Ikke helt svar på spm ditt men et synspunkt fra søsken siden😊 Anonymous poster hash: 6e7c7...be1
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #6 Skrevet 16. oktober 2016 Vi ble uplanlagt gravide med nr 3, men valgte å beholde. Aldri angret så mye som et sekund på det, minstemor er verdens nydeligste lille solstråle- som beundres og dikkedulles mye med av stolte storesøstre. Anbefales på det sterkeste herfra altså Anonymous poster hash: a8946...1ac
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #7 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg er i en situasjon hvor jeg angrer på tidspunktet for det siste barnet men jeg angrer ikke på barnet. Anonymous poster hash: 1fc99...272
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #8 Skrevet 16. oktober 2016 Vi fikk en sånn overraskelse, ville ikke ha flere, hadde tre tenåringer og vi var 36 og 38 år. Aldri angret og den lille er alle veldig glade i. Stor stas for oss alle med andre ord 🤗 Anbefales virkelig! Lykke til ☀️ Anonymous poster hash: 38a63...8ad
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #9 Skrevet 16. oktober 2016 Hadde jeg hatt helse og vi økonomi til det, skulle jeg gjerne ha hatt en liten attpåklatt 😀 Anonymous poster hash: 836c9...6be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå