Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #1 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg er ganske lubben, men har samtidig veldig små pupper. Det er absolutt ikke en pen kombinasjon på meg. Puppene er så godt som flate, rett og slett. Når andre damer sier de har "små" pupper, snakker vi da om en størrelse jeg bare kan drømme om. Sliter veldig med dette. Aldri likt å vise meg naken foran noen, verken menn eller kvinner. Hater å se meg i speilet. Vurderer å ta silikon, men samtidig sitter den litt langt inne da jeg egentlig skulle ønske jeg var fornøyd med det naturlige. Argumenter for og i mot? Har tenkt på dette med amming, men det fikk jeg ikke til med førstemann og jeg har dermed liten tro på at det vil gå med neste uansett. Anonymous poster hash: 34f9d...ebc
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 Kast ut ett bilde av de her da, lettere å anbefale når vi ser hvordan de ser ut i dag. Anonymous poster hash: d26df...6fb
Giss Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 Er det pga puppene du ikke liker å vise deg naken eller er det pga du er lubben og ikke lever opp til ukebladidealet på den måten? Valkene blir ikke mindre fremtredende fordi man får større pupper så om det er pga det siste tror jeg ikke silikon hjelper på det egentlige problemet.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #4 Skrevet 16. oktober 2016 Er det pga puppene du ikke liker å vise deg naken eller er det pga du er lubben og ikke lever opp til ukebladidealet på den måten? Valkene blir ikke mindre fremtredende fordi man får større pupper så om det er pga det siste tror jeg ikke silikon hjelper på det egentlige problemet. Det er nok begge deler. Det at jeg er lubben har jeg tenkt å gjøre noe med, men så fort jeg går litt ned i vekt forsvinner også det lille av fett som er på puppene. Ved evt. vektnedgang vil jeg dermed se ut som en mann. Ganske hårete er jeg også Anonymous poster hash: 34f9d...ebc
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #5 Skrevet 16. oktober 2016 Kast ut ett bilde av de her da, lettere å anbefale når vi ser hvordan de ser ut i dag. Anonymous poster hash: d26df...6fb Å kjære vene, jeg tok et bilde nå nettopp og jeg trenger ikke mer overbevisning lengre en gang. Nippelen er større enn selve puppen jo Anonymous poster hash: 34f9d...ebc
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #6 Skrevet 16. oktober 2016 Da bør du ta en konsultasjonstime. Mye bedre å få fakta og å se bilder av hvordan det evnt vil bli enn å høre på masse personlige meninger. Jeg er som deg og tok silikon for 11 år siden, har vært strålende fornøyd.. Anonymous poster hash: e94b1...08a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #7 Skrevet 16. oktober 2016 Da bør du ta en konsultasjonstime. Mye bedre å få fakta og å se bilder av hvordan det evnt vil bli enn å høre på masse personlige meninger. Jeg er som deg og tok silikon for 11 år siden, har vært strålende fornøyd.. Anonymous poster hash: e94b1...08a Takk for svar kan jeg bare spørre deg, har du måttet fylle på eller sette på nytt i ettertid? Anonymous poster hash: 34f9d...ebc
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #8 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg hadde også nesten bare brystvorter. La inn 260, som er ganske lite. Men jeg er liten i kroppen også, så å ha i mer var uaktuelt. Kjempefornøyd her. Fullammet lenge, så det å ha i såpass lite gjorde ikke ammingen vanskeligere. Men jo mer du fyller inn, dess mindre plass blir det til melka, så man må kanskje amme oftere, evnt bare delamme. Dra på en konsultasjon og få gode råd der. Men ikke la deg presse til å legge i for store implantat. Det bør se naturlig ut. og hvis du klarer å legge inn noen som er av den mindre str vil brystene kjennes mer naturlige ut også. 10 år siden jeg la inn og ikke hatt behov for bytte, er vel etter 15 år det anbefales. Anonymous poster hash: 5584c...c26
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #9 Skrevet 16. oktober 2016 Beste gaven jeg har gitt meg selv Anonymous poster hash: ed077...51e
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #10 Skrevet 16. oktober 2016 Du sier du er litt lubben. Alexis krever iallefall en BMI på under 27-28, usikker på hva andre krever. Anonymous poster hash: acb47...6d9
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #11 Skrevet 16. oktober 2016 Du sier du er litt lubben. Alexis krever iallefall en BMI på under 27-28, usikker på hva andre krever. Anonymous poster hash: acb47...6d9 Har BMI på 23 så det skal gå fint. Er ikke overvektig, har bare en del ekstra rundt mageområdet spesielt, noe som fremhever veldig at jeg ikke har pupper Anonymous poster hash: 34f9d...ebc
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #12 Skrevet 16. oktober 2016 Ja man skulle ønske man kunne være fornøyd med det man får utdelt men sånn er det dessverre ikke bestandig. Har du tenna på tørk er det helt akseptabelt at den stakkars personen må få gjort noe med det. Det er jo slemt hvis h*n ikke får regulering. Noen får en kropp som er et stykke fra "idealet" og plages man med det bør man gjøre noe med det. Gå å få deg nye pupper og et nytt liv. Anonymous poster hash: e5f16...4f2
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #13 Skrevet 16. oktober 2016 Takk for svar kan jeg bare spørre deg, har du måttet fylle på eller sette på nytt i ettertid? Anonymous poster hash: 34f9d...ebc Selvfølgelig :-)Jeg måtte bytte ut da jeg fikk hard kapsel på en side etter svangerskap og amming. Det var den ene tingen som var skikkenig surt ved det. Ellers har det ikke vært spesielt vondt. Jeg har bare tatt det legen anbefalte av strl. Var nødt til å gå opp i strl da jeg byttet. Har under muskel. I dag har jeg hele 450 på hver, det høres enormt ut, men jeg er høy, så det ser faktisk veldig passe ut. Har vel en c cup nå. Har omtrent ingenting eget, alt forsvant etter første svangerskap. Hadde bare store brystvorter og masse ekstra hud med strekkmerker. Anonymous poster hash: e94b1...08a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #14 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg har silikon. Tok for 6 år siden. Jeg er ganske liten, 162, og hadde en b-cup før graviditet. Har nå en C-cup. La inn 225 i hver pupp. Jeg trives veldig godt med det. Skulle ønske de var litt mykere men tror ikke det finnes. Dersom det kommer god teknologi på sånn fettforflytting, skal jeg vurdere å bytte det mot silikonen. Anonymous poster hash: bde90...bd6
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #15 Skrevet 16. oktober 2016 Må slanke meg, men når jeg har greid det, da skal jeg sannelig ta silikon, for ellers kommer puppene til å se ut som vrengte lommer... Anonymous poster hash: c3178...723
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #16 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg har silikon, tok for å gjøre kroppen min mer symmetrisk- slik som du ønsker. Har ikke angret et sekund! Er 160, veier ca 60 og har silikonimplantat 325cc i hver pupp, over muskel. Gikk fra en B cup til en D cup. Hadde ikke problem med ammingen grunnet silikonen Anonymous poster hash: 68ebc...db6
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #17 Skrevet 16. oktober 2016 Hvis du har tenkt og ta tak i vekten bør du gjøre det først. Det kan fort bli feil størrelse dersom du går ned eller opp i vekt i ettertid. Jeg ska operere i desember og gru gleder meg syyykt! Jeg har ingen pupper i det hele tatt, etter amming er det nesten som forhud med brystvorte på😥 Anonymous poster hash: f0aff...246
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #18 Skrevet 16. oktober 2016 Tok for 5 år siden! Implantatene har livstidsgaranti så de trenger ikke byttes. Jeg ble gravid med nr. 3 etter dette, men fullammet og har ikke fått noen komplikasjoner etterpå 😊 Jeg er 158 cm høy og 55 kg og la inn 265 og 275 gr. Anbefales! Aldri angret etterpå!!! Anonymous poster hash: 503fe...f2a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #19 Skrevet 16. oktober 2016 Tok for 5 år siden! Implantatene har livstidsgaranti så de trenger ikke byttes. Jeg ble gravid med nr. 3 etter dette, men fullammet og har ikke fått noen komplikasjoner etterpå 😊 Jeg er 158 cm høy og 55 kg og la inn 265 og 275 gr. Anbefales! Aldri angret etterpå!!! Anonymous poster hash: 503fe...f2a Var til konsultasjon for 2 uker siden og kirurgen sa at selv om implantatene har livstidsgaranti burde alle bytte implantater etter 15 år (pga faren for komplikasjoner osv) Anonymous poster hash: f0aff...246
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #20 Skrevet 16. oktober 2016 Tok for 5 år siden! Implantatene har livstidsgaranti så de trenger ikke byttes. Jeg ble gravid med nr. 3 etter dette, men fullammet og har ikke fått noen komplikasjoner etterpå 😊 Jeg er 158 cm høy og 55 kg og la inn 265 og 275 gr. Anbefales! Aldri angret etterpå!!! Anonymous poster hash: 503fe...f2a "- Mange produsenter reklamerer med livstidsgaranti. Her er det viktig å merke seg at det ikke betyr kvinnens livstid, men implantatets. Hvor god kvalitet implantatene i dag er, avhenger fra produsent til produsent. Generelt vil jeg anbefale å oppsøke klinikken din etter ti år, for å sjekke tilstanden på dine implantater. Ser de fine ut kan du vente med å bytte dem ut, sier Steinbach. Etter 10-15 år bør de fleste implantater byttes ut, men Steinbach har også opplevd å fjerne 30 år gamle implantater, som fremdeles så fine ut. - Det er vel å merke ikke til å anbefale å gå så lenge med dem, legger han til." Anonymous poster hash: ed077...51e
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #21 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg synes det virker så sykt vondt. Å skjære i kroppen for å stappe noe under huden, så den strekkes... Au... Nei... for meg er det å gjøre det selve definisjonen på sprut gal. Anonymous poster hash: d1da2...0cd
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #22 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg synes det virker så sykt vondt. Å skjære i kroppen for å stappe noe under huden, så den strekkes... Au... Nei... for meg er det å gjøre det selve definisjonen på sprut gal. Anonymous poster hash: d1da2...0cd Mange av oss har mer enn nok av strukket hud etter amming så det er ikke en issue. Jeg fylte bare opp tomrommet😉 Når det er sagt er det svært smertefullt etter opetasjonen, men det går jo over! Anonymous poster hash: 503fe...f2a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #23 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg ville ikke lagt inn silikon pga. risikoen det involverer, først ved operasjonen og infeksjonsfaren i ettertid, så ved lekasjerisiko, og også ved innkapsling. Har sett for mange skrekkeksempler på hva som kan skje når det går galt og virkelig galt. Jeg har tilbud om å fjerne brystene pga. kreftfare, men har bestemt meg for at hvis jeg skulle gjøre det, da får jeg bli flat. Vil ikke legge inn unødvendige implantater i kroppen som det i tillegg er risikoer ved. Anonymous poster hash: 21858...5fe
Preggie Skrevet 16. oktober 2016 #24 Skrevet 16. oktober 2016 Livet er for kort til å slite med noe som man kan fikse på, tenker jeg. Selv har jeg litt blandede erfaringer. Jeg opererte inn silikon da jeg var 20 år. Jeg fikk aldri pupper, og slet veldig med det! Det gjorde underverker for selvtilliten, og jeg var superfornøyd! Etter jeg fikk mitt første barn, sprakk den ene. Det var ekkelt, og jeg måtte operere de ut mens datteren min var seks mnd. Litt lite praktisk kan du si... Jeg valgte å ikke operere inn nye, da jeg nå var 33, hadde en helt annen selvtillit og hadde ervervet meg en liten håndfull i løpet av årene som hadde gått. Hvis jeg var deg, ville jeg ventet til etter du har fått de barna du skal ha, da det alltid er en fare for at implantatene kan sprekke rundt graviditet og barsel pga hormoner.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #25 Skrevet 16. oktober 2016 Sett silikon som belønning for 10 kilo vektnedgang. Da vil du nok få motivasjon, og det gjør ikke noe at puppene blir små av nedgangen Anonymous poster hash: 291c7...02c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå