Gå til innhold

Katten alene i to dager

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen er bortreist. Jeg er gravid.

Har følt meg dårlig. I dag var jeg på legevakt. Fikk beskjed at jeg måtte legges inn.

Fikk dra hjem en snartur for å ordne med klær. Da ordnet jeg med masse mat. Satt fram kattedo med sand. Og en del vann.

I stresset låste jeg døren. Har nøkkel her. Tenkte å få en nabo til å gå innom for og slippe ut katten. Men så har jeg jo tatt med nøkkelen i all stresset. Jeg er innlagt på sykehus tre timer unna.

Mannen er på vei hjem. Men det vil ta to dager. Ham drar hjem. Leverer nøkkel til en nabo og kommer hit.

Tror dere det går bra med katten. Han er vant med å være mye ute på dagtid. Men tilbringer mest tid inne.

Anonymous poster hash: dc6b5...0fa

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mannen er bortreist. Jeg er gravid.

Har følt meg dårlig. I dag var jeg på legevakt. Fikk beskjed at jeg måtte legges inn.

Fikk dra hjem en snartur for å ordne med klær. Da ordnet jeg med masse mat. Satt fram kattedo med sand. Og en del vann.

I stresset låste jeg døren. Har nøkkel her. Tenkte å få en nabo til å gå innom for og slippe ut katten. Men så har jeg jo tatt med nøkkelen i all stresset. Jeg er innlagt på sykehus tre timer unna.

Mannen er på vei hjem. Men det vil ta to dager. Ham drar hjem. Leverer nøkkel til en nabo og kommer hit.

Tror dere det går bra med katten. Han er vant med å være mye ute på dagtid. Men tilbringer mest tid inne.

Ro ned. Det går helt fint. Pus sover på sofaen, det kommer han til å gjøre det meste av tiden. Når mannen din svipper innom kommer pus til å være dødelig fornærmet, mens sannheten altså er at han har sovet 95 % av tiden.

Du får ikke gjort noe med dette uansett, så ro ned og slapp av.

Anonymous poster hash: 12a35...539

Skrevet

Så lenge katten har mat og vann, så kommer det til å gå helt fint :)

Anonymous poster hash: 120ae...05c
Skrevet

Takk for svar.

Skrevet

Så lenge katten har mat og vann, så kommer det til å gå helt fint :)

Anonymous poster hash: 120ae...05c

Og do 😉👍

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...