Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Har bodd utenbys i mange år nå. Da jeg møtte samboer var jeg helt klar på at jeg ville flytte hjemover med tid og stunder. Og han har selv lyst! Føler tiden er inne nå, og i dag dukket det opp en jobb jeg kunne tenkt meg å søke på. Mannen min har et sært yrke hvor det er langt mellom ledige stillinger og mange om beinet. Han vil ikke flytte før han får seg jobb, forståelig nok. Men, hvordan bli synkrone? Det er jo ikke lett at det dukker opp ledige stillinger for oss begge på samme tidspunkt + at vi begge får stillingen. Mitt forslag er at jeg begynner å søke, og om jeg får jobb så flytter jeg først med vår datter, og han kommer etter. I mellomtiden blir han ukependler. Noe må man jo ofre for å oppfylle drømmene sine sammen, eller er det helt urimelig? Anonymous poster hash: 081a7...2d8
Isola&Lille+julegave Skrevet 16. oktober 2016 #2 Skrevet 16. oktober 2016 Syns ikke du er urimelig. Min far var ukependler i mange år. Man må ofre for at familien skal ha det bra!
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #3 Skrevet 16. oktober 2016 Hva sier dattera til å flytte? Anonymous poster hash: 29bd7...b9e
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #4 Skrevet 16. oktober 2016 Hva sier dattera til å flytte? Anonymous poster hash: 29bd7...b9e Ikke mye... hun er 6 mnd Anonymous poster hash: 081a7...2d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå