Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Har siden onsdag spist ganske lite, og sultfølelsen er nesten borte. Har hatt krangling her i hjemmet, og jeg får vondt bare av å tenke på mat. Uansett: Torsdag spiste jeg ganske lite. Ingenting fra 06.00-16.00. En halv porsjon middag knapt, og litt youghur på kvelden. Fredag spiste jeg ingenting fra 06.00-13-00, men da kjøpte jeg meg litt varm mat til lunsj fordi jeg ble så slapp og sliten på jobb. Etter det, spiste litt nachos i 21.30 tiden. En kaffe på kjøpesenteret i 18-tiden. Idag ble det litt nachosrester til frokost kl 8, spiste deretter litt salat kl 16. Måtte ha meg en brus for å greie jobben min rundt kl 18 idag.. Og nå istad stoppet jeg på vei hjem og kjøpte en kyllingburger på bensinstasjonen. Vet jeg spiser mye dritt altså! Trodde mange får en sånn "boost" og mer energi av lite mat? Jeg blir forferdelig slapp, men er som sagt ikke skrubbsulten sånn egentlig.. Anonymous poster hash: 3a0cf...0ec
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Boost av å ikke spise? Hvor i all verden har du det fra? De som feks faster, drikker smoothie el for å få i seg nok og riktig næring, ikke en burger om dagen eller en cola. Du ødelegger kroppen din, veldig! Anonymous poster hash: f763b...96d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 Man får ikke energi av å ikke spise, man blir slapp og treig. Og ender som regel opp med å bli veldig sulten når matlysten kommer tilbake. Nesten som kroppen skal få inn alt den gikk glipp av. Anonymous poster hash: 632ab...9a0
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 Først bruker du opp glukogenlageret ditt..så bryter du nef muskelproteiner og begynner å tære på fettvev. Du blir slapp, kroppen prøver å overleve. Anonymous poster hash: 06eac...134
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 Boost av å ikke spise? Hvor i all verden har du det fra? De som feks faster, drikker smoothie el for å få i seg nok og riktig næring, ikke en burger om dagen eller en cola. Du ødelegger kroppen din, veldig! Anonymous poster hash: f763b...96d Nei altså, jeg faster ikke med vilje som sagt! Har bare ekstremt dårlig matlyst om dagen.. Får kjøpe youghurt eller noe, synes fysisk det er vanskelig å trøkke i seg mat akkurat nå. Og akkurat derfor har det blitt litt drittmat, når jeg ikke greier spise ellers. Anonymous poster hash: 3a0cf...0ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå