Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Skal snart på forsinket 6 ukerskontroll så skal ta det med legen da. Men må høre om dette er normalt. Er ferdig med renselse, 7 uker siden fødsel. Bruker truseinnlegg fordi jeg har litt blod i utflod enda. Og jeg lukter nedentil! Skikkelig ekkelt og går gjennom bukser og alt.. Er dette normalt? Eller hva kan det være? Anonymous poster hash: ab51b...f74
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg sliter med det samme men her er det bare en uke siden fødsel da.. Spyler meg nedentil 2 ganger om dagen men lukter uansett. Anonymous poster hash: c7f41...4b0
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 Er det din første? For de jeg har snakket med og meg selv synes det stinker grusomt på slutten av renselsen. Så det er nok ganske vanlig. men det er nok ikke noe man får info om fra helsepersonell. En infeksjon kan vel også lukte ganske fælt, men da hadde du nok hatt flere symptomer enn bare lukt. Bruk gjerne vivag intimsåpe et par ganger i uken og gå så mye uten truse som mulig. Anonymous poster hash: 0b0ee...ae2
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg hadde det nå etter siste fødsel, varte vel til rundt 3 mnd etter fødsel. Tenkte å prøve en melkesyrekur(lactal gele), men da begynte det å gi seg, så droppa det. 10 mnd siden fødsel nå og jeg har ikke kjent mer til lukten. Grunnen til at jeg tenkte å forsøke melkesyre var at jeg etter første fødsel var plaget med farget utflod(uten lukt) en stund etter fødsel og det ga seg etter en slik kur, så tenkte det kunne være noe av det samme. Men det ga seg altså uten noe denne gangen. Anonymous poster hash: aae3a...03d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 Lukta varer lenge ass! Anonymous poster hash: 4a7d0...dbe
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #6 Skrevet 15. oktober 2016 Hadde samme problem, veldig sjenerende! Men det går over. Anonymous poster hash: 9326f...c58
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #7 Skrevet 15. oktober 2016 Oh yes, det stinker... hos meg minnet lukten meg om skikkelig sur, gammel melk. Anonymous poster hash: cd16f...008
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #8 Skrevet 15. oktober 2016 Seriøst? Er det normalt? For meg høres det ut som infeksjon. Har født 2 stk og luktet aldri så ille at jeg tenkte over det. Litt værre enn mensen de 2 første ukene kanskje, men ikke mer enn det. Anonymous poster hash: d4ffd...d9d
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #9 Skrevet 16. oktober 2016 Har fått bakteriell vaginose etter begge renselsesperiodene mine.. Anonymous poster hash: 00422...517
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #10 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg hadde det og det viste seg å være betennelse i livmoren pga. rester. Så viktig å nevne det for legen Anonymous poster hash: 8a753...e5b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #11 Skrevet 16. oktober 2016 Jeg var ikke forberedt på hvor vondt renselsen luktet. Særlig med tette bind..yuk. Jeg rev et gammelt laken i filler og brukte det mot slutten. Fikk tendenser til sopp av bind Anonymous poster hash: be6a3...ef6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå