Gå til innhold

Legging- sliten mor- utblåsning😔

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter dagvakten min ble jeg møtt av 2 unger i tottene på hverandre med lugging og løping etter hverandre og en pott sur ektemann som forbannet turnusjobbingen min. Det var "fred" i ca 1,5 timer men så ble det full uenighet igjen ved legging. Sutring, klaging, slemme mamma og ingenting ble rett. Far var ute en tur mens dette foregikk. Endelig sovnet eldste for 20 min siden. Men minstemann hadde ikke tenkt å sove. Mistet besinnelsen og slang bamsen hans bortover gulvet og ropte "nå er det nok". Han ble helt livredd og jeg begynte bare å gråte og trøstet han så godt jeg kunne. Han er 3 år.

Nå har jeg beksvart samvittighet da jeg i løpet av 6 år som mamma aldri har reagert slik før. Har en stor tålmodighet men i dag sprakk jeg bare...mannen kom heldigvis kort tid etterpå. Jeg beklaget til 3 åringen og forklarte at mamma bare ble så lei seg at hun ble sint.

Hvordan skal jeg snakke med 3 åringen om dette i morgen?

Anonymous poster hash: f674a...74f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har beklaget, med mindre han virker redd eller usikker i morgen lar du det bare ligge. Alle kan bli sinte, det lærer de jo nå etter hvert.

Anonymous poster hash: bbdb7...486
Skrevet

sånn er det og ha barn

Anonymous poster hash: 978ad...10d
Skrevet

Du må få nannen din til å aktivisere ungene når du er på jobb. Det burde han forresten ha tenkt på sjøl. Ta dem med ut på tur eller noe annet kjekt. Når du er på jobb er det mannens jobb å ta vare på ungene, og du kan hilse å si at han har ingenting med å være sur når du kommer hjem etter å ha bidratt til å forsørge familien. Turnusjobb er ikke bestandig et eget valg.

Ikke rart at du blir lei. Treåringen har ikke vondt av å se at du har normale følelser, selv om det ikke var han du var irritert på kanskje...

Han har sikkert glemt hele greia i dag.:)

Skrevet

Ja mannen er vanligvis flink til å aktivisere barna men drar de mest med på kaffeslabberas... det de virkelig trenger er å komme seg ut men dette hadde 5 åringen nektet. Hun ville være inne å tegne mens 3 åringen maste om å få ut. Så da fikk jeg all energien og frustrasjon slengt i ansiktet når jeg kom hjem. Jaja 3 åringen har heldigvis vært ute i dag mens 5 åringen bare ville være inne og tegne. Nå blir det godt med fri i morgen! Skal rydde, bake brød og kose meg helt alene😊

HI

Anonymous poster hash: f674a...74f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...