Gå til innhold

Hva gir jeg 1-åringen min?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Førstemann fikk en gåbil. Ingen videre suksess :P (Blitt brukt SVÆRT.............lite)

Aner ikke hva jeg skal gi, hjelp! Vil gi én ting til 1000 kr omtrent (+-)

Anonymous poster hash: 0b458...839
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tydeligvis har 1 åringen alt den trenger....gi et kosedyr og sett resten inn på sparekonto. Det er papiret som er morsomst uansett.

Skrevet

Duplo, gøy, motorisk utfordrende og gir glede lenge.

Skrevet

Tydeligvis har 1 åringen alt den trenger....gi et kosedyr og sett resten inn på sparekonto. Det er papiret som er morsomst uansett.

Ja, fant ut at jeg vil gi et kosedyr. Men hadde vært morsomt med noe minneverdig.. 

Skrevet

Duplo, gøy, motorisk utfordrende og gir glede lenge.

Ja, det gjør det :) Men det blir jo en av lekene som "forsvinner i mengden", da, jeg synes det er gøy å huske den første bursdagsgaven.

Gjest Stjerneklart
Skrevet

Egen krakk med navnet inngravert? :) Var vel 2-3 da jeg fikk min, har den fortsatt. Veldig koselig! 

Skrevet

Jeg er ikke for å nødvendigvis gi og gi, men jeg er veldig enig med deg i at det er kjekt å gi noe minneverdig til første bursdag.

Første bursdag og første jul kjøpte vi en solid ting, som for alltid (forhåpentligvis) an følge barnet.

Til 1 års dagen ble jeg tipset her inne om wheelybug.

Vi landet på denne fra toys r us. Finnes to størrelser. Vi gikk for den lille. Den er i bruk daglig, å hun elsker å ralle rundt på den ;)

http://www.toysrus.no/serier/wheely-bug/wheely-bug-liten-gaabie?id=901487&vid=118541#.WAM6f4YzeEc

Anonymous poster hash: 4d50c...0d5

Skrevet

ull er jo alltid kjekt

ny vinterdress

akebrett

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...