Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg har nettopp begynt å trene, hovedsakelig styrketrening siden oppstramming er hovedmålet mitt. Er normalvektig. Ser på alle disse fitnessdamene at enten så er de flatbrystet eller så har de silikon.. Så lurer egentlig bare på om jeg kan forvente at brystene etterhvert forsvinner? 😩😩 Anonymous poster hash: a4d5b...275
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Går du ned i vekt så vil du jo også miste noe brystfettvev. Men så lenge du ikke "deffer" (eller hva det er de kaller det når de piner seg ned i svært lav fettprosent) så tror jeg ikke du får særlig endring av bryststørrelsen. Jeg har i hvert fall aldri merket særlig forskjell. Anonymous poster hash: cb853...510
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 Å trene styrke er IKKE det samme som å drive med fitness, sånn på ordentlig! Ler av folk som tror at om man trener styrke så vil man bli som "fitness-damer". Er du klar over hvor mye trening og kostholdregime som ligger bak slike kropper? Det hjelper ikke å trene en time styrke tre ganger i uken. Man må slite i timesvis hver dag. Pupper er for det meste fett, derfor har man ikke pupper når man driver fitness og spiser kun kokt torsk i to uker før konkurranse. Å trene styrke fjerner ikke all fett på kroppen din... Anonymous poster hash: 6639e...804
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 Brystene reduseres med fettprosent. Jeg for min del har en bestemt vekt når jeg merker at brystene går ned til c-cup. Jeg trener mye styrke. Anonymous poster hash: 0a186...8af
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå