Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg er så møkk lei alt som har med frost å gjøre. Og mitt barn eier ikke et eneste Frost-produkt (bortsett fra solbrillene hun fikk fra "mommo"). Jeg synes Frost-klær er så ufattelig STYGGE... æsj... Mitt barn er bare 3 år så har ikke sett filmen, og bryr seg ikke om det derre der (heldigvis for mor), men ser jo det i butikkene hele tiden! Frost på alt! Til og med på såpebobler. Sukk... når skal det ta slutt med Frost-feberen? Samme med cars... grøss og gru Anonymous poster hash: 9be6b...bcd
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Nå ble jeg veldig nysgjerrig, hvordan har du klart å unngå at ungen har sett frost? Det er faktisk en stor prestasjon 😂 Anonymous poster hash: 76896...dd0
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 Enig, jeg brekker meg av Frost. Håper Frost feberen er over før datteren min blir stor nok til å skjønne opplegget Anonymous poster hash: 26ae4...1dd
skinnfilla Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 Men nå er det vel ikke dere som er målgruppen? Hvorfor så kjip? La nå ungene like det de liker !
*Miss Marple* Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 Og etter Frost kommer noe annet like sjarmerende 😂 Skjønner faktisk ikke at det er mulig å ha så sterke følelser for noe som er for unger.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #6 Skrevet 15. oktober 2016 Hadde det samme med Hello kitty da eldste var liten. Det var overalt😣 Anonymous poster hash: 5cd38...2e1
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #7 Skrevet 15. oktober 2016 Så vidt jeg vet tar ikke barn skade av å digge og dyrke noen slike "idoler" en periode av barndommen, om det er hello kitty, frost eller sabeltann spiller da ingen rolle så lenge de har glede av det. Jeg personlig synes heller ikke klærne er veldig fine, men så er det ikke jeg som skal gå med dem heller Snart kommer forresten Frost 2, så da er vi nok igang igjen med en ny runde... Datteren din var kanskje for liten til å få med seg denne runden, men neste runde får hun garantert med seg. Med mindre du er den kjipeste mammaen i barnehagen da, som nekter henne både å se filmen, leke at hun er Elsa/Anna sammen med de andre jentene og digge både musikken og effektene. Kan ikke for mitt bare liv skjønne hvorfor du skal nekte henne å ta del i dette med de andre jentene i barnehagen, Anonymous poster hash: 7d86c...6ee
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #8 Skrevet 15. oktober 2016 Men er du så ofte på lekebutikk/klesbutikk at det kan plage deg SÅ mye? 😂 Her har barna sett filmen. Vi har Frost-film, Frost-cd, et par småfigurer og klesplagg. Det er i allefall ikke bare rosa, trøster jeg meg med... Anonymous poster hash: 9bb37...b39
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #9 Skrevet 15. oktober 2016 Let it gooooo, let it goooo! Anonymous poster hash: 3a1ef...82d
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #10 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg er så møkk lei alt som har med frost å gjøre. Og mitt barn eier ikke et eneste Frost-produkt (bortsett fra solbrillene hun fikk fra "mommo"). Jeg synes Frost-klær er så ufattelig STYGGE... æsj... Mitt barn er bare 3 år så har ikke sett filmen, og bryr seg ikke om det derre der (heldigvis for mor), men ser jo det i butikkene hele tiden! Frost på alt! Til og med på såpebobler. Sukk... når skal det ta slutt med Frost-feberen? Samme med cars... grøss og gru Anonymous poster hash: 9be6b...bcd Jeg også, og jeg har bare gutter som aldri har sett filmen:p Er drittlei av cars og spikerman jeg :/ Anonymous poster hash: fd4bb...664
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #11 Skrevet 15. oktober 2016 Jobber i bhg, og en dag la jeg merke til at alle 9 jentene på avdelingen hadde frostgenser på seg 😂 Anonymous poster hash: fd4bb...664
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #12 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg også, og jeg har bare gutter som aldri har sett filmen:p Er drittlei av cars og spikerman jeg :/ Anonymous poster hash: fd4bb...664 Spikerman er fæl ja 😂 Anonymous poster hash: 6db41...e4d
Gjest Darwinia:-) Skrevet 15. oktober 2016 #13 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg er så møkk lei alt som har med frost å gjøre. Og mitt barn eier ikke et eneste Frost-produkt (bortsett fra solbrillene hun fikk fra "mommo"). Jeg synes Frost-klær er så ufattelig STYGGE... æsj... Mitt barn er bare 3 år så har ikke sett filmen, og bryr seg ikke om det derre der (heldigvis for mor), men ser jo det i butikkene hele tiden! Frost på alt! Til og med på såpebobler. Sukk... når skal det ta slutt med Frost-feberen? Samme med cars... grøss og gru Anonymous poster hash: 9be6b...bcd Snart kommer Frost 2😂
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #14 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg bare håper de har slått til på denne ideen 😄 https://www.theguardian.com/commentisfree/2016/may/04/frozen-elsa-first-lesbian-disney-princess-lgbt Anonymous poster hash: 76896...dd0
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #15 Skrevet 15. oktober 2016 Ikke lei Frost siden jeg ikke har jente. Men det støggeste jeg ser på gutter er følgende, Minions, Cars, Spiderman og andre utekklige figurer. Flaks ungen her ikke eier et enda j*** plagg av dette lavstatus/ mål tøyet! Anonymous poster hash: afac7...5c1
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #16 Skrevet 15. oktober 2016 Begge mine jenter er i målgruppa og er glad i Frost, men har dabbet av i det siste - Rapunzel, Ariel og Snøhvit er like populært. De har et par t-skjorter, en caps og solbriller, men thats it! Man trenger jo ikke kjøpe alt i barnets favoritt figur for øyeblikket? Og spør de sier man nei... Vi har puslespill, memory og fargeblyanter som de har fått i gaver men det er ikke i overtall. Er enig i at produsentene vet å melke markedet ved å lage plaster, hårpynt, matboks, sekker, såpebobler og mye mer men det gjelder jo alle filmer og figurer - vær glad du ikke bor i England, der får du alt spiselig med Elsa på også som yoghurt, iskrem, muffins mm. Anonymous poster hash: 6dcb3...600
SuperFries Skrevet 15. oktober 2016 #17 Skrevet 15. oktober 2016 Ungene mine elsker Elsa og Anna, Spiderman, Batman og Star Wars. Hvilket er helt i orden for meg. Jeg siklet etter Luke Perry i mange år, og hadde sikkert noe jeg hang meg opp i da jeg var enda yngre. Sånn er det å være ung. Og heldigvis vokser vi det av oss etterhvert.
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #18 Skrevet 15. oktober 2016 Skjønner ikke hvorfor dere bryr dere jeg. Er personlig drittlei Doc Mcstuffins og Daniel Tiger fordi det var en periode det var KUN det barna ville se på. Kjøper allikevel gladelig klær og slikt med disse motivene til barna fordi det gir dem stor glede. Er da ikke jeg som skal gå med klærne. Når det gjelder Frost så liker jeg den jeg,men kan skjønner folk er lei den om den erstatter barnetv hver dag slikt som favorittene gjør her i huset. Anonymous poster hash: 553bb...375
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #19 Skrevet 15. oktober 2016 Mine foreldre nektet å kjøpe alt slikt til meg da jeg vokset opp. Jeg var altid hun som aldrig hadde kule sokker/gensre/hårspenner osv. Så jeg kjøper gladelig litt slike ting til barna om det er noe de virkelig gjerne vil ha. Den eldste hadde noen Hallo Kitty klær - men selvsagt ikke bare det, da hun var mindre. Nå har hun noe Frost-Lego. Den yngste har en Minionsgenser og noen Minionssokker. Det er hans absolutte favoritter. Det er uskyldige gleder i mine øyne. Men jeg er litt selektiv. Men jeg kjøper ikke barbieeffekter fordi jeg mener hun står for et ekstremt usunt kropsideal. Hun har litt men det har hun fått i gave. Anonymous poster hash: 52461...7c3
Elina Skrevet 15. oktober 2016 #20 Skrevet 15. oktober 2016 Her er Frozen feberen over. Nå er det Minions som teller og jeg kan love deg at de tingene er mye styggere enn alt frozen dilldallet du kan finne Og figurene er drit irriterende også
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #21 Skrevet 15. oktober 2016 Alt med måte, her har jenta mi et par frost-gensere (fått av mormor), en frost-karnevalskjole (fått i gave) og en tutu (også fått i gave). Dere skulle imidlertid sett venninnen hennes....frostkjoler (x 10), frost sykkel, frost hjelm, frost sko x 5, frost truser, osv, alt er frost. Grenser til usmakelig... Anonymous poster hash: 302dc...16f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #22 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg HATER hello kitty! #stappefingenihalsen!! Anonymous poster hash: 7d604...198
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #23 Skrevet 15. oktober 2016 Sånn til info... det kommer en til frost film! Kos dere! Anonymous poster hash: b8c8c...9b6
Mostly Harmless Skrevet 15. oktober 2016 #24 Skrevet 15. oktober 2016 Hvis du blir så lei av noe datteren din knapt har oppdaget, kommer du jo til å tilte totalt når hun blir gammel nok til virkelig slenge seg på en slik feber. Bare å trene toleransen sin. Det har vært laget langt verre ting for barn enn Frost, og det er nok mer i vente.
februarprins2013 Skrevet 16. oktober 2016 #25 Skrevet 16. oktober 2016 det er vel greit du er,men barn blir ikke lei av det så fort, her går frost filmen hele dagen for gutten min elsker frost, går helt fint, selvom jeg er dritt LEI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå