Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Hva kjøpte dere barnet deres når det ble 2 år?Vi har bare kjøpt en dukke med tilbehør til henne...jeg vet hun kommer til å bli sååå glad, men er det lite?🙈 Anonymous poster hash: 39ab6...5a9
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Nei, det er ikke lite. Gi heller én skikkelig gave enn masse dill. Anonymous poster hash: c41f5...fda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå