Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Vi venter nummer tre og har bil med seks seter, det vil si to foran, to bakseter og to seter som kan slås opp bak (de er akkurat like gode/store som vanlige seter, men er litt lavere ned til gulvet. Jeg er 160 cm og sitter fint der). Jeg har imidlertid en bekymring, og det er bagasjeplassen. Bilen har i utgangspunktet veldig stort bagasjerom, men når man slår opp et sete bak, forsvinner halve bagasjerommet. Det er riktignok litt plass bak det oppslåtte setet, nok til en slik håndbagasjekoffert, men ikke mer. Bekymrer meg for hvordan vi skal få plass til både vogn og bagasje når vi skal på ferie. Noen som har slik type bil og går det bra med vogn og bagasje? Hva slags vogn har dere? Anonymous poster hash: 3be31...649
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Dytt Anonymous poster hash: 3be31...649
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 Hvorfor kan dere ikke ha tre seter på rad to? Anonymous poster hash: ea36c...6cc
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 Hvorfor kan dere ikke ha tre seter på rad to? Anonymous poster hash: ea36c...6cc Fordi det bare er to seter der og det vil bli veldig dyrt å bytte det ut med et vanlig baksete med tre seter. :-( Anonymous poster hash: 3be31...649
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 Du får jo ikke sikra bagasjen vil jeg tro. Så ved bremsing kan det bli livsfarlig. Tenker om en har stasjonsvogn er det gitter til baksetet eller trekk til å dra over bagasjerommet Anonymous poster hash: ea36c...6cc
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #6 Skrevet 15. oktober 2016 Hvilke bil er det? Det er viktig å ha mulighet til å sikre bagasjen (nett, lastestropper). Kan dere ha takboks på? Anonymous poster hash: a4601...10f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #7 Skrevet 15. oktober 2016 Hvilke bil er det? Det er viktig å ha mulighet til å sikre bagasjen (nett, lastestropper). Kan dere ha takboks på? Anonymous poster hash: a4601...10f Det er en Mitsubishi grandis. Er to festekroker bak. Anonymous poster hash: 3be31...649
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #8 Skrevet 15. oktober 2016 Du får jo ikke sikra bagasjen vil jeg tro. Så ved bremsing kan det bli livsfarlig. Tenker om en har stasjonsvogn er det gitter til baksetet eller trekk til å dra over bagasjerommet Anonymous poster hash: ea36c...6cc Æh... Akkurat som det spiller noen rolle om du har et trekk å dra over bagasjen eller ikke... Det er heller ikke gitter som er noe verdt hvis bagasjen blir kastet framover i en kollisjon i særlig mange stasjonsvogner. Anonymous poster hash: 7781a...d4a
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #9 Skrevet 15. oktober 2016 I mange bagasjerom finnes fire kroker på gulvet, i hjørnene. Bagasjen skal ligge innenfor disse, så legger man nett/trekk med feste i hjørnene oppå bagasjen og fester det i krokene. Jeg bruker lastestropper i tillegg. Viktig kunnskap. Anonymous poster hash: a4601...10f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå