Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Pga en brystreduksjon er alle melkekanaler kuttet over og jeg kan ikke amme. Barnet må få flaske fra fødselen av. Noen her som har hatt flaskebarn siden fødselen? Gikk det greit og hva med melkespreng? Anonymous poster hash: 3c9fe...87d
hilde og gutta Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Med det siste barnet ammet jeg ikke,for at jeg fikk brystkreft. Har gått veldig bra med han,han blir 2 år nå i november. Jeg fikk en tablett på barsel som stoppet all melkeproduksjon. Ingen problem fikk bare kreft. Det var på et sykehus i stockholm
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 Min første tok aldri puppen, så han fikk mme fra fødselen av. Har vel i grunn bare gode erfaringer:) Nr to ammet jeg, nr tre er også føaskebaby:) Anonymous poster hash: 88767...8b3
Darwina Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 Førstemann var flaskebarn,fikk mye spreng de første dagene så avtok produksjonen av seg selv. Pumpet i 7 uker så var det stopp. Måtte ikke ta tabletter eller noe.
Nullstress;) Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg ammet heller ikke min datter. Jeg fjernet brystene forebyggende da jeg var 24, fikk datteren min to år etter. Hun.fikk tre måltider fra melkebanken på sykehuset, så hun skulle få i seg litt råmelk (dette var i svineimfluensa perioden) Deretter fikk hun mme. Hun tålte ikke nan, så etter tre uker gikk vi over på hipp. Null stress 👍👍
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå