Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Det ene kjøpte jeg på strikkepikene i Oslo (?), og det andre kjøpte jeg på den lokale garnbutikken fordi fargen var utgående og det var kjeeempebillig (syntes det var stilig farge også, da, men 50% avslag på prisen gjør ikke noe liksom ) Og hvilke to farger er kjempein i høst/vinter? De to, såklart! Ser dem overalt nå.. Så utrolig rart! Jeg lager gaver til jul, så det var flaks at akkurat de fargene er in også Nå vet dere det Anonymous poster hash: d33b8...56f
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 Artig når slikt klaffer Men det viktigste er jo at du og de som skal få gavene liker fargene, ikke hva som ev. er in i øyeblikket. Anonymous poster hash: 8b3aa...30c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 Hva lager du av to garn? Anonymous poster hash: d79ce...8bd
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 Hva lager du av to garn? Anonymous poster hash: d79ce...8bd Hun sa ikke mengden av hver type Anonymous poster hash: 8b3aa...30c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå