Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #1 Skrevet 15. oktober 2016 Hva hjelper? Ser i ræva at endetarmen har kommet litt ut😂😱🙄😐 herreguuud så vondt!! Er i 3 trimester og hard avføring! Jævlig vondt å sitte! Må på apoteket i dagfør jeg klikker😱 Anonymous poster hash: 51a95...e01
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #2 Skrevet 15. oktober 2016 Er det den ukjente fetteren til Ghost Rider? Hemo-Rider... HVis endetarmen har kommet litt ut har du analprolaps og må til legen. Anonymous poster hash: 368c3...1a7
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #3 Skrevet 15. oktober 2016 Sheriproct er reseptfritt og funker bra. (usikker på om den kan brukes i svangerskapet, spør på apoteket!) Men hvis noe kommer ut bør du absolutt til lege. Hemoroider ser bare ut som en liten (eller flere) ert og er rundt åpningen. Anonymous poster hash: 81906...e80
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #4 Skrevet 15. oktober 2016 Har du treg avføring spør du apoteket etter noe for det også. Og spis masse svisker. Anonymous poster hash: 81906...e80
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #5 Skrevet 15. oktober 2016 Sheriproct er reseptfritt og funker bra. (usikker på om den kan brukes i svangerskapet, spør på apoteket!) Men hvis noe kommer ut bør du absolutt til lege. Hemoroider ser bare ut som en liten (eller flere) ert og er rundt åpningen. Anonymous poster hash: 81906...e80 Ert? Hemorider kan være store og druestørrelse er iallefall veldig vanlig. Anonymous poster hash: ca07d...a09
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #6 Skrevet 15. oktober 2016 Sheriproct er reseptfritt og funker bra. (usikker på om den kan brukes i svangerskapet, spør på apoteket!) Men hvis noe kommer ut bør du absolutt til lege. Hemoroider ser bare ut som en liten (eller flere) ert og er rundt åpningen. Anonymous poster hash: 81906...e80 Ert? Jaggu meg digre erter... Anonymous poster hash: f8b68...add
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #7 Skrevet 15. oktober 2016 Ert? Jaggu meg digre erter... Anonymous poster hash: f8b68...add Hvis tarmen kommer ut har du ANALPROLAPS. A.N.A.L.P.R.O.L.A.P.S ok? FARLIG Anonymous poster hash: 368c3...1a7
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #8 Skrevet 15. oktober 2016 Sheriproct er reseptfritt og funker bra. (usikker på om den kan brukes i svangerskapet, spør på apoteket!) Men hvis noe kommer ut bør du absolutt til lege. Hemoroider ser bare ut som en liten (eller flere) ert og er rundt åpningen. Anonymous poster hash: 81906...e80 Sheriproct kan ikke brukes i svangerskapet. Du kan bruke en salve som heter AC3 eller noe. Anbefaler også at du bruker Dulphalac (laktulose) daglig resten av svangerskapet. Det gjør avføringen myk. Hadde samme problem som deg i 3. Trimester, helt jævlig 😳 Anonymous poster hash: 3451f...31e
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #9 Skrevet 15. oktober 2016 Jeg fikk scheriproct i tredje trimester. Hør med legen! Varme sittebad (ræva i varmt vann) med medisinsk grønnsåpe hjalp også noe. Til deg som bare har hatt ertestore hemorider, anse deg som heldig. Jeg hadde en på str med lillefingeren min som ble trombosert. Fy faaan ass. Drit. Anonymous poster hash: 84553...fd6
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #10 Skrevet 15. oktober 2016 zink salve! Klin på, svir litt, men den hjelper til å tørke ut faenskapen. Og ta maxdose lactulose til du oppnår god effekt, og fortsett så med vedlikeholds dose som anvist på pakken. Anonymous poster hash: 26aa6...7a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå