Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 Hvor mange har du? Jeg har 465, og i innspurten på 45 til. Herlighet, er det egentlig bortkasta, synes jeg bruker mye tid på studier. 😳 Anonymous poster hash: 35baf...9ff
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Straks 650. Elsker å studere og synes ikke det er bortkastet. Før noen sier jeg ikke bidrar; jeg har tatt de siste fem årene mens jeg har vært i full jobb Anonymous poster hash: b94f2...00d
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Straks 650. Elsker å studere og synes ikke det er bortkastet. Før noen sier jeg ikke bidrar; jeg har tatt de siste fem årene mens jeg har vært i full jobb Anonymous poster hash: b94f2...00d Jeg kjenner at jeg ikke klarer å jobbe fullt, studere fullt og samtidig være ektefelle og mamma. Er det da verdt det... HI Anonymous poster hash: 35baf...9ff
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 Har "bare" 300, og syns egentlig at det burde holde i massevis. Har likevel akkurat startet med 30 stp til. "Alle" tar masse videreutdanning i disse dager og jeg ønsker ikke å ligge etter eller gå glipp av et jobbtilbud i fremtiden fordi jeg ikke hadde "bra nok" CV. Har smått planlagt 30 til fra neste høst, men vi får se. Anonymous poster hash: 903b8...1e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå