Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 I kveld tok eg 2 åringen min vekk fra kveldsmaten før han var ferdig (han er snart 2.5 år). Etter flere ganger der han gikk fra bordet og tok beina opp på bordet sa jeg at dersom han går fra bordet ein gang til så er han ferdig med kveldsmaten. Han gikk fra bordet og dermed så bar jeg han opp på badet. Rett reaksjon? Hvor mye forstår en 2 åring? Litt dårlig samvittighet nå ja... Anonymous poster hash: 5bf71...2d2
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 I kveld tok eg 2 åringen min vekk fra kveldsmaten før han var ferdig (han er snart 2.5 år). Etter flere ganger der han gikk fra bordet og tok beina opp på bordet sa jeg at dersom han går fra bordet ein gang til så er han ferdig med kveldsmaten. Han gikk fra bordet og dermed så bar jeg han opp på badet. Rett reaksjon? Hvor mye forstår en 2 åring? Litt dårlig samvittighet nå ja... Anonymous poster hash: 5bf71...2d2 Han forstår det godt. Anonymous poster hash: 9911d...4b5
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Dårlig samvittighet? Hvorfor det, han er ikke en baby og forstår godt hva du sier. Anonymous poster hash: 3e17f...7cb
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 Akkurat samme oppførsel på min 2,5 åring. Og akkurat samme konsekvens. JEG synes ikke du er for streng Anonymous poster hash: cba25...b3c
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 Innafor. Anonymous poster hash: 4f22e...3be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå