Gå til innhold

Klør under magehenget

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har født 2 barn og kroppen ble ødelagt allerede etter 1. svangerskap. Så fikk ikke flere strekkmerker eller mer løs hud etter barn nr 2, synes jeg selv i hvert fall :) Men jeg har gått endel ned i vekt og er nå plaget av kløe og utslett under henget.

Er det nok til å få operasjon dekket? Jeg er ikke ferdig med barn, så må vente uansett, men det er sjenerende og plagsomt.

Anonymous poster hash: 06554...656
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv deodorant under, det funker for meg. Bruker stop24 under og tørker det med hårføneren. Før klødde jeg masse, for det ble så klamt. Ikke nå lenger

Anonymous poster hash: e22fc...0e7
Skrevet

Stakkars! Sånn operasjon hadde jeg tatt opp lån for å få tatt privat, tror jeg.

Men ett tips; jeg og samboer sykler landeveisritt, og vi bruker en del potetmel for å holde sprekkene 'der nede' fri for fukt og kløe 😁

Anonymous poster hash: a30de...9a1

Skrevet

Stakkars! Sånn operasjon hadde jeg tatt opp lån for å få tatt privat, tror jeg.

Men ett tips; jeg og samboer sykler landeveisritt, og vi bruker en del potetmel for å holde sprekkene 'der nede' fri for fukt og kløe

Det har jeg ikke råd til er pr i dag arbeidsledig :o

Mener du tissen? 

Skrevet

Det har jeg ikke råd til er pr i dag arbeidsledig :o

Mener du tissen?

Alt som gnisser og/eller er fuktig over lengre tid.

Skrevet

Alt som gnisser og/eller er fuktig over lengre tid.

ok :) 

Det kan jo være en midlertidig løsning. Kan hva jeg har på meg noe å si og? Dersom jeg når målvekten min (50 kg elns) så vil jeg vurdere operasjon, dersom jeg kan få det dekket. Aner ikke hvor mye det koster egentlig, heller.

Skrevet

ok :)

Det kan jo være en midlertidig løsning. Kan hva jeg har på meg noe å si og? Dersom jeg når målvekten min (50 kg elns) så vil jeg vurdere operasjon, dersom jeg kan få det dekket. Aner ikke hvor mye det koster egentlig, heller.

Det viktigste er vel å holde det rent og tørt. Kan vel ikke neskytte med klær 'mellom' eller?

Skal du ikke operere om du veier mer enn 50 kg? Jeg hadde jaggu operert uansett. Høres ut som noe som hadde hemmet min livsstil og selvfølelse i stor grad.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...