Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 Siden 9. klasse har jeg slitt med at ryggen låser seg. Er musklene i miderste del av ryggen som blir ille. Står jeg bøyd får jeg brått strålende smerter i ryggen og klarer ikke rette meg opp. Noen ganger får jeg også problemer med å gå og puste. Stønner når jeg går og det høres IKKE bra ut Skal til fysioterapeut neste uke siden jeg ikke orker mer etter 12 år. Hva gjør dem? Og jeg vil vel få beskjed om å trene rygg antar jeg? Anonymous poster hash: 0f929...f4d
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Sikker på du ikke har prolaps? Jeg hadde tatt en tur til legen Anonymous poster hash: cd6b8...863
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Nei, det vet jeg ikke. Har aldri gått til legen for det. Kunne være bra kjempe lenge før det kom tilbake og de siste månedene har det vært litt for ofte. Anonymous poster hash: 0f929...f4d
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 Riktig trening tilnærmet kurerercde fleste vonde rygger, men det krever gjerne en del innsats. Anonymous poster hash: 2ab1a...9a5
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 Riktig trening tilnærmet kurerercde fleste vonde rygger, men det krever gjerne en del innsats. Anonymous poster hash: 2ab1a...9a5 Jepp. Trening hjelper mot utrolig mye. For min del har det vært sånn i mesteparten av mitt voksne liv at jeg er nødt til å trene jevnlig for ikke å få vondt i ryggen (i tillegg gjør det meg i bedre humør, mykere, forebygger smerter i hofter, nakke og hode. osv osv) Jeg vet ikke om du allered egjør dette, men å gå i ulendt terreng daglig kan gjøre underverker for en vond rygg. Anonymous poster hash: 3e3ac...331
TPK Skrevet 14. oktober 2016 #6 Skrevet 14. oktober 2016 Har du aldri vært til lege eller fysioterapeut med dette?! 😱 Da er det på høy tid!
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #7 Skrevet 14. oktober 2016 Har du aldri vært til lege eller fysioterapeut med dette?! Da er det på høy tid! Nope! Burde vel dratt for 12 år siden når det startet, men men. Nå skal jeg få gjort noe med det da Anonymous poster hash: 0f929...f4d
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #8 Skrevet 14. oktober 2016 Som de over sier - trening må til, trening og tøyninger. Kan også være en ide å få sjekket ryggen hos en kiropraktor i tillegg, for jeg vil tro det er veldig låst i ryggen din etter så lang tid. Anonymous poster hash: 3d4ef...554
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #9 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg har en skade som gjør at ryggen låser seg jevnt og trutt. Trening har gjort at jeg knapt trenger behandling lengre. Jeg har vært nødt til å bruke laaaaaang tid (noen år) på å komme dit. Anonymous poster hash: 4f1bd...17b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå