Gå til innhold

Vil polyppen komme tilbake


Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv ikke legen...

 

Anonymous poster hash: 4f1e8...8c2

Hæ? Så du mener man ikke kan vite om polyppen vil komme tilbake eller ikke.

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

 

Hæ? Så du mener man ikke kan vite om polyppen vil komme tilbake eller ikke.

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Hvordan skulle man kunne vite det, mener du?

 

 

Anonymous poster hash: 436cb...953

Skrevet

 

Hæ? Så du mener man ikke kan vite om polyppen vil komme tilbake eller ikke.

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Polyoppen du hadde, kommer ikke tilbake. Den er fjernet og destruert.

 

Anonymous poster hash: 5dd6c...b85

Skrevet

Polyoppen du hadde, kommer ikke tilbake. Den er fjernet og destruert.

 

Anonymous poster hash: 5dd6c...b85

(Fnis...)

 

Anonymous poster hash: 436cb...953

Skrevet

Polyoppen du hadde, kommer ikke tilbake. Den er fjernet og destruert.

 

Anonymous poster hash: 5dd6c...b85

Og dette er et seriøst svar? Eller trolling?

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Skrevet

(Fnis...)

 

Anonymous poster hash: 436cb...953

Fnis?

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Skrevet

Og dette er et seriøst svar? Eller trolling?

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Hva er det du ikke skjønner? Ut ifra det du selv har skrevet i tråden, virker det som at du troller. Du spurte i et svar lenger opp om polyppen kommer tilbake. Jeg svarte at den polyppen du hadde ikke kommer tilbake, den er fjernet og destruert. Så, hvis du vil ha en mer omfattende forklaring: Jeg tror at du kan få en NY polypp, men, MEN, den du hadde kommer IKKE tilbake. Det er selvfølgelig ikke sikkert at du får en ny polypp.

 

Jeg fjernet en cyste på eggstokken for 20 år siden, DEN kommer ikke tilbake, men jeg kan få en ny. Selv om det altså er 20 år siden. Jævlig vondt forøvrig.

 

Anonymous poster hash: 5dd6c...b85

Skrevet

Hva er det du ikke skjønner? Ut ifra det du selv har skrevet i tråden, virker det som at du troller. Du spurte i et svar lenger opp om polyppen kommer tilbake. Jeg svarte at den polyppen du hadde ikke kommer tilbake, den er fjernet og destruert. Så, hvis du vil ha en mer omfattende forklaring: Jeg tror at du kan få en NY polypp, men, MEN, den du hadde kommer IKKE tilbake. Det er selvfølgelig ikke sikkert at du får en ny polypp.

 

Jeg fjernet en cyste på eggstokken for 20 år siden, DEN kommer ikke tilbake, men jeg kan få en ny. Selv om det altså er 20 år siden. Jævlig vondt forøvrig.

 

Anonymous poster hash: 5dd6c...b85

Skjønner skjønner:)

 

Så det du sier er at den polyppen som jeg fjernet nedentil der ikke vil komme der en gang til? Fordi jeg mener å ha hørt at polypper kommer tilbake, men kanskje de større?

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Skrevet

Skjønner skjønner:)

 

Så det du sier er at den polyppen som jeg fjernet nedentil der ikke vil komme der en gang til? Fordi jeg mener å ha hørt at polypper kommer tilbake, men kanskje de større?

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Ok, mener du som i plassering? Aner ikke. Det beste for deg, er å ikke tenke på polypper. Ta det som det kommer. God natt 🙂

 

 

Anonymous poster hash: 5dd6c...b85

Skrevet

Ok, mener du som i plassering? Aner ikke. Det beste for deg, er å ikke tenke på polypper. Ta det som det kommer. God natt 🙂

 

 

Anonymous poster hash: 5dd6c...b85

Ja jeg mener om det vil komme på akkurat samme sted som før? Men om man fjerner det så er den vel fjerne for ever, eller?

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Skrevet

Ja jeg mener om det vil komme på akkurat samme sted som før? Men om man fjerner det så er den vel fjerne for ever, eller?

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Den som du fjernet er jo fjernet for evig og alltid. Det KAN imidlertid komme en NY polypp. Enten på samme sted som den forrige, eller et helt annet sted.

 

Anonymous poster hash: 4f1e8...8c2

Skrevet

Den som du fjernet er jo fjernet for evig og alltid. Det KAN imidlertid komme en NY polypp. Enten på samme sted som den forrige, eller et helt annet sted.

 

Anonymous poster hash: 4f1e8...8c2

Så det kan altså komme ny polypp på akkurat samme sted ja? Trodde at når man fjernet en polypp der så var det en umulighet at en ny polypp skal komme på akurratt samme sted

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Skrevet

Bump



Anonymous poster hash: 31dc3...e9a
Skrevet

 

Bump

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Hvorfor bumper du denne?

 

Anonymous poster hash: 4f1e8...8c2

Skrevet

I alle dager, hvordan skal vi kunne vite om den kommer tilbake eller ei. Tiden vil vise om det vil skje. Hvis legen mener det er fare for at den kommer tilbake vil han/henne følge deg tett opp.

Skrevet

I alle dager, hvordan skal vi kunne vite om den kommer tilbake eller ei. Tiden vil vise om det vil skje. Hvis legen mener det er fare for at den kommer tilbake vil han/henne følge deg tett opp.

Men legen sa jo at det ikke var vits med oppfølgning?

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Skrevet

 

Men legen sa jo at det ikke var vits med oppfølgning?

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Ja og da er det ikke nødvendig å bekymre seg over noe annet. Du lager da veldig mye styr når legen har sagt at oppfølging ikke er nødvendig. Hva med å stole på legen.

Skrevet

Ja og da er det ikke nødvendig å bekymre seg over noe annet. Du lager da veldig mye styr når legen har sagt at oppfølging ikke er nødvendig. Hva med å stole på legen.

Men når han sier dette, hva betyr det?

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Skrevet (endret)

Hvis du er så usikker så ta kontakt med legen!

Legen mener at det ikke er nødvendig med oppfølging fordi polyppen er fjernet i sin helhet og vil sansynlig ikke komme tilbake. Ingen av oss her inne kan med sikkerhet garantere deg at den ikke kommer tilbake da vi ikke har lest epikriser eller sett på biopsien av polyppen.

 

Bestill en time hos din fastlege og få han/henne til å lese opp epikrisen for deg og forklare det for deg en gang for alle.

Endret av Ziva
Skrevet

 

Men når han sier dette, hva betyr det?

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Det betyr at du ikke trenger oppfølging. Dersom du får symptomer, går du til selvfølgelig til legen.

 

Anonymous poster hash: 4f1e8...8c2

Skrevet

Det betyr at du ikke trenger oppfølging. Dersom du får symptomer, går du til selvfølgelig til legen.

 

Anonymous poster hash: 4f1e8...8c2

Men hvorfor trenger jeg ikke det? Fordi legen mener at den ikke vil komme tilbake?

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Skrevet

 

Men hvorfor trenger jeg ikke det? Fordi legen mener at den ikke vil komme tilbake?

 

Anonymous poster hash: 31dc3...e9a

Fordi den var ufarlig.

 

 

Anonymous poster hash: 82a55...6f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...