Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #26 Skrevet 15. oktober 2016 Selv ikke legen... Anonymous poster hash: 4f1e8...8c2 Hæ? Så du mener man ikke kan vite om polyppen vil komme tilbake eller ikke. Anonymous poster hash: 31dc3...e9a
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #27 Skrevet 15. oktober 2016 Hæ? Så du mener man ikke kan vite om polyppen vil komme tilbake eller ikke. Anonymous poster hash: 31dc3...e9a Hvordan skulle man kunne vite det, mener du? Anonymous poster hash: 436cb...953
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #28 Skrevet 15. oktober 2016 Hæ? Så du mener man ikke kan vite om polyppen vil komme tilbake eller ikke. Anonymous poster hash: 31dc3...e9a Polyoppen du hadde, kommer ikke tilbake. Den er fjernet og destruert. Anonymous poster hash: 5dd6c...b85
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #29 Skrevet 15. oktober 2016 Polyoppen du hadde, kommer ikke tilbake. Den er fjernet og destruert. Anonymous poster hash: 5dd6c...b85 (Fnis...) Anonymous poster hash: 436cb...953
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #30 Skrevet 15. oktober 2016 Polyoppen du hadde, kommer ikke tilbake. Den er fjernet og destruert. Anonymous poster hash: 5dd6c...b85 Og dette er et seriøst svar? Eller trolling? Anonymous poster hash: 31dc3...e9a
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #31 Skrevet 15. oktober 2016 (Fnis...) Anonymous poster hash: 436cb...953 Fnis? Anonymous poster hash: 31dc3...e9a
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #32 Skrevet 15. oktober 2016 Og dette er et seriøst svar? Eller trolling? Anonymous poster hash: 31dc3...e9a Hva er det du ikke skjønner? Ut ifra det du selv har skrevet i tråden, virker det som at du troller. Du spurte i et svar lenger opp om polyppen kommer tilbake. Jeg svarte at den polyppen du hadde ikke kommer tilbake, den er fjernet og destruert. Så, hvis du vil ha en mer omfattende forklaring: Jeg tror at du kan få en NY polypp, men, MEN, den du hadde kommer IKKE tilbake. Det er selvfølgelig ikke sikkert at du får en ny polypp. Jeg fjernet en cyste på eggstokken for 20 år siden, DEN kommer ikke tilbake, men jeg kan få en ny. Selv om det altså er 20 år siden. Jævlig vondt forøvrig. Anonymous poster hash: 5dd6c...b85
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #33 Skrevet 15. oktober 2016 Hva er det du ikke skjønner? Ut ifra det du selv har skrevet i tråden, virker det som at du troller. Du spurte i et svar lenger opp om polyppen kommer tilbake. Jeg svarte at den polyppen du hadde ikke kommer tilbake, den er fjernet og destruert. Så, hvis du vil ha en mer omfattende forklaring: Jeg tror at du kan få en NY polypp, men, MEN, den du hadde kommer IKKE tilbake. Det er selvfølgelig ikke sikkert at du får en ny polypp. Jeg fjernet en cyste på eggstokken for 20 år siden, DEN kommer ikke tilbake, men jeg kan få en ny. Selv om det altså er 20 år siden. Jævlig vondt forøvrig. Anonymous poster hash: 5dd6c...b85 Skjønner skjønner:) Så det du sier er at den polyppen som jeg fjernet nedentil der ikke vil komme der en gang til? Fordi jeg mener å ha hørt at polypper kommer tilbake, men kanskje de større? Anonymous poster hash: 31dc3...e9a
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #34 Skrevet 15. oktober 2016 Skjønner skjønner:) Så det du sier er at den polyppen som jeg fjernet nedentil der ikke vil komme der en gang til? Fordi jeg mener å ha hørt at polypper kommer tilbake, men kanskje de større? Anonymous poster hash: 31dc3...e9a Ok, mener du som i plassering? Aner ikke. Det beste for deg, er å ikke tenke på polypper. Ta det som det kommer. God natt 🙂 Anonymous poster hash: 5dd6c...b85
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #35 Skrevet 15. oktober 2016 Ok, mener du som i plassering? Aner ikke. Det beste for deg, er å ikke tenke på polypper. Ta det som det kommer. God natt 🙂 Anonymous poster hash: 5dd6c...b85 Ja jeg mener om det vil komme på akkurat samme sted som før? Men om man fjerner det så er den vel fjerne for ever, eller? Anonymous poster hash: 31dc3...e9a
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #36 Skrevet 15. oktober 2016 Ja jeg mener om det vil komme på akkurat samme sted som før? Men om man fjerner det så er den vel fjerne for ever, eller? Anonymous poster hash: 31dc3...e9a Den som du fjernet er jo fjernet for evig og alltid. Det KAN imidlertid komme en NY polypp. Enten på samme sted som den forrige, eller et helt annet sted. Anonymous poster hash: 4f1e8...8c2
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2016 #37 Skrevet 15. oktober 2016 Den som du fjernet er jo fjernet for evig og alltid. Det KAN imidlertid komme en NY polypp. Enten på samme sted som den forrige, eller et helt annet sted. Anonymous poster hash: 4f1e8...8c2 Så det kan altså komme ny polypp på akkurat samme sted ja? Trodde at når man fjernet en polypp der så var det en umulighet at en ny polypp skal komme på akurratt samme sted Anonymous poster hash: 31dc3...e9a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #38 Skrevet 16. oktober 2016 Bump Anonymous poster hash: 31dc3...e9a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #39 Skrevet 16. oktober 2016 Bump Anonymous poster hash: 31dc3...e9a Hvorfor bumper du denne? Anonymous poster hash: 4f1e8...8c2
Ziva Skrevet 16. oktober 2016 #40 Skrevet 16. oktober 2016 I alle dager, hvordan skal vi kunne vite om den kommer tilbake eller ei. Tiden vil vise om det vil skje. Hvis legen mener det er fare for at den kommer tilbake vil han/henne følge deg tett opp.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #41 Skrevet 16. oktober 2016 I alle dager, hvordan skal vi kunne vite om den kommer tilbake eller ei. Tiden vil vise om det vil skje. Hvis legen mener det er fare for at den kommer tilbake vil han/henne følge deg tett opp. Men legen sa jo at det ikke var vits med oppfølgning? Anonymous poster hash: 31dc3...e9a
Ziva Skrevet 16. oktober 2016 #42 Skrevet 16. oktober 2016 Men legen sa jo at det ikke var vits med oppfølgning? Anonymous poster hash: 31dc3...e9a Ja og da er det ikke nødvendig å bekymre seg over noe annet. Du lager da veldig mye styr når legen har sagt at oppfølging ikke er nødvendig. Hva med å stole på legen.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #43 Skrevet 16. oktober 2016 Ja og da er det ikke nødvendig å bekymre seg over noe annet. Du lager da veldig mye styr når legen har sagt at oppfølging ikke er nødvendig. Hva med å stole på legen. Men når han sier dette, hva betyr det? Anonymous poster hash: 31dc3...e9a
Ziva Skrevet 16. oktober 2016 #44 Skrevet 16. oktober 2016 (endret) Hvis du er så usikker så ta kontakt med legen! Legen mener at det ikke er nødvendig med oppfølging fordi polyppen er fjernet i sin helhet og vil sansynlig ikke komme tilbake. Ingen av oss her inne kan med sikkerhet garantere deg at den ikke kommer tilbake da vi ikke har lest epikriser eller sett på biopsien av polyppen. Bestill en time hos din fastlege og få han/henne til å lese opp epikrisen for deg og forklare det for deg en gang for alle. Endret 16. oktober 2016 av Ziva
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #45 Skrevet 16. oktober 2016 Men når han sier dette, hva betyr det? Anonymous poster hash: 31dc3...e9a Det betyr at du ikke trenger oppfølging. Dersom du får symptomer, går du til selvfølgelig til legen. Anonymous poster hash: 4f1e8...8c2
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #46 Skrevet 16. oktober 2016 Det betyr at du ikke trenger oppfølging. Dersom du får symptomer, går du til selvfølgelig til legen. Anonymous poster hash: 4f1e8...8c2 Men hvorfor trenger jeg ikke det? Fordi legen mener at den ikke vil komme tilbake? Anonymous poster hash: 31dc3...e9a
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2016 #47 Skrevet 16. oktober 2016 Men hvorfor trenger jeg ikke det? Fordi legen mener at den ikke vil komme tilbake? Anonymous poster hash: 31dc3...e9a Fordi den var ufarlig. Anonymous poster hash: 82a55...6f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå