Gå til innhold

Hva hadde dere valgt?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jobbe hver tredje helg med vanlige vakter? Dvs. 8 timers vakter.

Eller jobbe hver fjerde helg med 12 timers vakter?

Dette er i helsevesenet.

 

Anonymous poster hash: c6b74...16f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde valgt hver fjerde helg med  12 timers vakter :)

Synes det var veldig greit med 12 timers vakt når jeg jobbet det. 



Anonymous poster hash: 3aa5b...181
Skrevet

Hver fjerde. Kjip langvakt er verdt det for flere frihelger, helt klart.



Anonymous poster hash: 55ae2...300
Skrevet

Kommer an på jobben. 12 timer i strekk er ofte alt for mye for å gjøre en god jobb på slutten av dagen.

 

Anonymous poster hash: f3b61...fce

Skrevet

Hvor travel er jobben? 12 timer e lenge!!

 

Anonymous poster hash: 343b9...eff

Skrevet

Nå jobber jeg service og ikke helse da, men jobber annenhver helg, 8 timers vakter. Hos oss er det mye mer travelt i helg enn på hverdag, så 8 timer er evig nok. Jeg ville valgt hver tredje helg.



Anonymous poster hash: c3b51...4c6
Skrevet

Vi har 8-timers vakter i helg, bortsett fra nattevaktshelg, da er vaktene nesten ti timer. Virker fristende med 12-timers vakter og hver fjerde helg. Hver tredje føles innimellom ofte. Problemet er at ved ledige vakter, noe vi har mye av, så er det lettere å si ja til en vakt på 8 timer, enn 12. Da ser man jo knapt barna den dagen.

 

Anonymous poster hash: 8b94f...54d

Skrevet

Jeg hadde valgt 12 timer og hver 4. uke.

Skrevet

De som velger 12 timer hver 4. uke angrer gjerne etter et års tid. Det blir for tøft.

 

Anonymous poster hash: 3001c...8e8

Skrevet

Jeg jobber 12 timers skift torsdag til og med mandag hver tredje helg. Synes det er ok. Er innstillt på ingen sosialliv de dagene, og så har jeg mer fri andre perioder.

 

Anonymous poster hash: 3e9d4...aa9

Skrevet

Hver 4.helg, definitivt :) Avhenger litt av jobben så klart, men min erfaring er at 12-14 timer er greit, mer enn det blir for mye. Med 12 timer er det bare arbeid som står på programmet den helgen, jeg blir nesten mer sliten av å jobbe 8 timer og skulle gjøre annet i tillegg (og jobbe oftere).

 

 



Anonymous poster hash: 733aa...a8c
Skrevet

Hver 4, utvilsomt!

 

Anonymous poster hash: 5077d...08c

Skrevet

Takk for mange svar :)

Jeg vil nok gå for 12 timers vakter og hver fjerde helg. Jobben min varierer veldig mtp hvor travelt det er. Jeg tror det blir en omstilling å jobbe 12 timer, men tror det er verdt det.

 

Hi

 

Anonymous poster hash: c6b74...16f

Skrevet

Hvor mange pauser har man når man jobber 12 timer? Tror jeg ville gått for 12 timers vakt

 

Anonymous poster hash: 0c616...303

Skrevet

Det kommer helt an på jobben. Jeg har jobbet 10-13 timer hver fjerde helg i mange år og syns det fungerer fint. Hadde valgt det igjen.

 

Anonymous poster hash: eb113...f52

Skrevet

Jobber 12 timere hver 6 helg, vil ikke tilbake til tredjehver :)

 

Hva om du prøver 12 timere, de kna ikke nekte deg å bytte om du ser du ikke klarer det.

 

Anonymous poster hash: 17437...78a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...