Gå til innhold

Hvor mye videreutdanning har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, hvor mye utdanning har dere tatt videre utover den graden dere "egt" har?

Anonymous poster hash: 21bc7...fa8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingenting.

Jeg er adjunkt, dvs 4 år på lærerhøyskole. Etter det har jeg ikke tatt flere studiepoeng.

Anonymous poster hash: 77f77...b30

Skrevet

Har en PhD, men er tannlege, små stadig gå kurs for å holde meg oppdatert i yrket.

Anonymous poster hash: 5400a...050

Skrevet

Ingenting. Er førskolelærer, og har ikke tatt noe etter det

Anonymous poster hash: 1e640...fd6
Skrevet

Har ingen grad. MEN jeg har over 6 års høyere utdanning. Den lengste på 3 år. Generalist så det suser etter!

Anonymous poster hash: 2ddce...a9e
Skrevet

Har tatt 30stp etter master.

Anonymous poster hash: dd460...e32

Skrevet

Er vernepleier. Har tatt en videreutdanning innenfor psykososialt arbeid (2 år) og er på 3 av 4 året på master nå.

Skrevet

er sykepleier, har tatt FPPU som er på ett år, ble da adjunkt.

Anonymous poster hash: 44464...d77
Skrevet

Er sykepleier med videreutdanning til intensivsykepleier. Orker ikke ta master.

Anonymous poster hash: ceec3...9b6

Skrevet

Har fem år med rettsvitenskap ( master), og har i tillegg en bachelorgrad i kultur og samfunnsfag.

Skrevet

Har bachelor og to år med videreutdanning

Skrevet

Er sykepleier i bunn. Har en videreutdanning i intensivsykepleie samt en master i HR:

Anonymous poster hash: 2011d...f45
Skrevet

Sju år studier bunnen, og tilsammen fire år på toppen av det, betalt av arv.giver.

Anonymous poster hash: 21bc7...fa8

Skrevet

Bachelor i barnevern og videreutdannelse innen foreldreveiledning (Cos og PMTO), samtaler med barn og vold i nære relasjoner

Anonymous poster hash: e5b55...9d7

Skrevet

Ingenting som gir studiepoeng. Har bachelor. Har bare tatt et par Excel-kurs og masse interne kurs.

Anonymous poster hash: 95be6...4bc

Skrevet

Haff... Har drøssevis av studiepoeng, men mange av dem er løsrevne halvårs-og årsenheter. Er i innspurten på masteren nå, da blir i alle fall en del av poengene systematisert.

Anonymous poster hash: ef4ed...6c6

Skrevet

Bachelor i barnevern og videreutdannelse innen foreldreveiledning (Cos og PMTO), samtaler med barn og vold i nære relasjoner

Hvor har du tatt den videreutdanningen? Jeg tygger på om jeg vil bli spesialist i barnepsykiatri (går siste året på medisin) og kunne gjerne tenke meg litt påfyll... :)

Anonymous poster hash: 189a9...b07

Skrevet

Er førskolelærer og har 60studiepoeng utover bachelorgraden. Starter straks på de neste 60 og så er masteren i boks!

Anonymous poster hash: 9c85b...431

Skrevet

Bare masse kurs

Anonymous poster hash: d05af...ec3

Skrevet

Har tilsvarende to bachelorer som jeg kombinerer i jobben.

Begge studiene gikk jeg ut som siste kull som ikke fikk bachelorgrad - men vi har samme godkjenninger og samme studie som de som gikk ut året etter oss.

Ellers har jeg 30 studiepoeng psykologi som godkjennes som delfag psykologi med ene utdanningen jeg har + ex.phil.

Har en del annen utdanning også, men det bruker jeg ikke i dag, så det er ikke relevant.

Anonymous poster hash: aec39...52e
Skrevet

Hvor har du tatt den videreutdanningen? Jeg tygger på om jeg vil bli spesialist i barnepsykiatri (går siste året på medisin) og kunne gjerne tenke meg litt påfyll... :)

Anonymous poster hash: 189a9...b07

Det er 4 ulike videreutdannelser. De er tatt lokalt og ved UiT

Skrevet

Har 75 sp etter bachelor. De siste 45 kommer forhåpentligvis til våren.

Anonymous poster hash: c22c1...264

Skrevet

Tok sykepleien, så tok jeg 60stp videreutdanning og så en master. Har og div. Kurs

Anonymous poster hash: 55436...f48

Skrevet

Er førskolelærer og har 60studiepoeng utover bachelorgraden. Starter straks på de neste 60 og så er masteren i boks!

Anonymous poster hash: 9c85b...431

Uff, nå føler jeg meg skikkelig dum. Men hva betyr egentlig det? Hva vil det si å få en master, jobbmessig og lønnsmessig?

Anonymous poster hash: 1e640...fd6

Skrevet

Det er 4 ulike videreutdannelser. De er tatt lokalt og ved UiT

Videreutdanning eller kurs?

Anonymous poster hash: 05207...cbc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...