Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 I Son😳 Legge om dekk, kanskje? Anonymous poster hash: 31861...f7f
skinnfilla Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Ja, det ville jeg gjort😳 Evt la bilen stå👍
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Ja, det ville jeg gjort😳 Evt la bilen stå👍 Det er bare oktober. Er ikke klar for dette ennå, kjenner jeg... Anonymous poster hash: 31861...f7f
skinnfilla Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 Det er bare oktober. Er ikke klar for dette ennå, kjenner jeg... Anonymous poster hash: 31861...f7f Haha😂 Det hjelper lite at du ikke er klar! Men pleier snøen legge seg så tidlig?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 Haha😂 Det hjelper lite at du ikke er klar! Men pleier snøen legge seg så tidlig? Sjelden den legger seg før februar her. Dermed er den kun et irritasjonsmoment. Men gøy for barna☃️💂🏻🎅🏻 Anonymous poster hash: 31861...f7f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #6 Skrevet 14. oktober 2016 Snør i Våler også, men kom bare noen få fnugg. Mtp. at vi bor 15 minutter unna hverandre kommer vel snøen hit snart og Har allerede lagt om dekkene på ene bilen, må nok bytte på den andre idag selvom snøen ikke legger seg så tidlig (håper jeg) Anonymous poster hash: e2c6b...c6b
Mumua Skrevet 14. oktober 2016 #7 Skrevet 14. oktober 2016 Åh, så herlig! Skulle ønske det hadde snødd her. Har tent lys og står å baker nå, litt snø hadde vært perfekt Kos dere! Tenk positivt
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #8 Skrevet 14. oktober 2016 Snør i Våler også, men kom bare noen få fnugg. Mtp. at vi bor 15 minutter unna hverandre kommer vel snøen hit snart og Har allerede lagt om dekkene på ene bilen, må nok bytte på den andre idag selvom snøen ikke legger seg så tidlig (håper jeg) Anonymous poster hash: e2c6b...c6b Er bare små, spredte fnugg her også. Var det ikke akkurat sommer?😶 Satte akkurat på julemusikk. Får bare gjøre det beste utav det😜 Anonymous poster hash: 31861...f7f
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 14. oktober 2016 #9 Skrevet 14. oktober 2016 For 11 år siden kom første snøen denne helgen 😉
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #10 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg gleder meg alltid til snøen kommer!Ut å stå på ski❤❤❤ Anonymous poster hash: 567e1...498
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #11 Skrevet 14. oktober 2016 Husker året 2002. Vi badet i sjøen og vannet var 20 grader. Det var 21. september. 20. oktober, altså under 1 måned senere snødde det. Husker snøen fordi jeg ble tatt på senga og rakk ikke et fly. Bor på Sørlandet. Anonymous poster hash: 3b720...497
Førstemann Skrevet 14. oktober 2016 #12 Skrevet 14. oktober 2016 Snødde litt på Majorstua i stad også. Men ikke noe som legger seg, bare snø i lufta. Etter at jeg fikk barn i oktober for 11 år siden har jeg visst at de første fnuggene ofte kommer på denne tiden. Når hun ble født, ble vi nemlig innlagt på sykehuset på en mild høstdag, når vi skulle hjem var alt hvitt og mannen måtte bytte dekk på bilen før vi kunne kjøre hjem
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #13 Skrevet 14. oktober 2016 Husker året 2002. Vi badet i sjøen og vannet var 20 grader. Det var 21. september. 20. oktober, altså under 1 måned senere snødde det. Husker snøen fordi jeg ble tatt på senga og rakk ikke et fly. Bor på Sørlandet. Anonymous poster hash: 3b720...497 He-he... det husker jeg også, var 25 grader i sjøen i begynnelsen av september i Tønsberg det året. Var noen snøfnugg i lufta i Sandvika i morges også. Anonymous poster hash: 66f9a...04d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå