Gå til innhold

Hvilken telefon har deres barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann i huset blir snart 11 år, og trenger virkelig ny telefon. Han har i dag en gammel iPhone 4 etter meg, og den har sett bedre dager....Han kan brukergrensesnittet fra Apple ganske godt, men synes det er litt i overkant å bruke 6000,- på en telefon til en 11 åring. Han trenger en telefon som er grei å bruke, og som han kan spille pokemon go med ;)

Noen som har gode tips?

Anonymous poster hash: 93993...640

Videoannonse
Annonse
Skrevet

12-åringen har Iphone 5, og yngste har 5s. 

Iphone 5 fåes for 3000 kr, så det er ikke så ille. Eldste har hatt sin i to år nå, byttet skjerm en gang men ellers virker den som den skal.  Med tanke på hard bruk (de drar den jo med overalt) så synes jeg det er overkommelig.  Dette var i tillegg en pre-owned utgave.  

Anonymous poster hash: 1072f...2c2
Skrevet

Huawei honor! Får massa telefon for pengene. Veldig bra. Jeg har også huawei.

Skrevet

Takk for svar :)

Et annet alternativ er jo selvsagt at han overtar min iPhone 5s, og at jeg får ny :P

HI

Skrevet

Takk for svar :)

Et annet alternativ er jo selvsagt at han overtar min iPhone 5s, og at jeg får ny :P

HI

Det var det mannen her gjorde.  Han kjøpe SE, som har størrelsen til 5, men innmaten til 6 - og mer lagring.  

Anonymous poster hash: 1072f...2c2

Skrevet

Kjøpte brukt iphone 5 til sønnen her i går. Hatt en iphone 4 men den var nå rimelig oppbrukt..

Skrevet

Huawei honor! Får massa telefon for pengene. Veldig bra. Jeg har også huawei.

Tror det var det min søster kjøpte til min nevø nylig, han er også fornøyd :) Skal sjekkes ut.

HI

Skrevet

Kjøper dere brukte telefoner på Finn, eller andre steder?

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...