Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #1 Skrevet 14. oktober 2016 På onsdag og torsdag var sønnen min veldig snørrete, men i fin form, bortsett fra at han sov litt mer enn vanlig. Han var hjemme i går. I dag er han mindre snørrete og i fin form. Har ikke hatt feber eller noe annet. Greit å sende ham i barnehagen? Anonymous poster hash: 76fe5...705
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #2 Skrevet 14. oktober 2016 Sikkert greit kommer jo kanskje litt an på om du må på jobb i dag eller har mulighet til noe annet. God bedring:) Anonymous poster hash: a780d...a8e
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #3 Skrevet 14. oktober 2016 Ja, i følge regelen kan du iallefall det. Hadde nok sendt i bhg selv. Dumt å buke opp sykt barn dagene hvis det ikke trengs. Anonymous poster hash: 4381a...66b
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 Om han virker fornøyd og spiser og drikker greit hadde jeg sendt i barnehagen. Jeg husker jeg var som deg i starten. Veldig i tvil, burde jeg holde hjemme. Men erfaringsmessig er ungen drit frustrert over å måtte gå hjemme å ta det med ro i flere dager når hun ikke har forhøyet temperatur eller på noen måte virker redusert. Dessuten flyr egenmeldingsdagene fort. Hadde sendt i barnehagen og sagt at terskelen for å ringe meg og be meg hente skal være lav. Barnehagen har aldri ringt meg og sagt hun er sliten på disse dagene. Nå har min elsket barnehagen fra første dag omtrent da. Anonymous poster hash: ac98d...569
❤lille stjerne❤ Skrevet 14. oktober 2016 #5 Skrevet 14. oktober 2016 Hvis han er slik du beskriver så ville jeg sendt i bhg og gitt beskjed om at han hangler litt og at se kan ha lav terskel for å ringe hvis han blir verre/sliten. Ville prøvd å hente tidlig hvis mulig.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #6 Skrevet 14. oktober 2016 Hvis han er slik du beskriver så ville jeg sendt i bhg og gitt beskjed om at han hangler litt og at se kan ha lav terskel for å ringe hvis han blir verre/sliten. Ville prøvd å hente tidlig hvis mulig. Enig Anonymous poster hash: 2eb84...0ac
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #7 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg er ganske dårlig selv, så jeg er uansett hjemme i dag, men det er jo ganske slitsomt å passe på ham når jeg er enda dårligere. Mulig det blir dumt å komme så sent, men tror vi stikker bort til barnehagen nå, altså. Anonymous poster hash: 76fe5...705
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå