Gå til innhold

Barn nummer 2 mer billedskjønn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med tanke på at dette er DIB, må jeg først og fremst si at det er noe vakkert i alle barn.

Men dette lurer jeg altså på om er deres erfaring også.

Jeg syns at "overalt" er barn nummer 2 vakrere enn nummer 1. Akkurat som om "formen måtte testes" først.

Ser det i barnehagen, på skolen, blant venner og familie osv. Syns i 99% av tilfellene at nummer 2 er vakrest.

Hvordan er det hos dere?

Anonymous poster hash: afc3c...4bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har nok nr 1 vært den peneste. Jeg ble faktisk overrasket da nr 2 ble født og hun ikke var like pen. Mer sjarmtroll en vakker da ;)

Det har dog jevnet seg litt ut med årene, og jeg vet neimen ikke hvem som er penest i dag...

Anonymous poster hash: 41088...116

Skrevet

Det kommer vel an på din personlige smak.

Anonymous poster hash: 5ed94...8cd

Skrevet

Min nr 2 er typisk billedskjønn, han ser nesten retusjert ut i trekkene og huden. Store, blå øyne og gullfarget hår. Hele ansiktet hans utstråler godhet, åpenhet og kjærlighet (som også er personligheten hans). Han har blitt sammenlignet med en engel av vilt fremmede flere ganger.

Nr 3 ser mer ordinær ut, dog nydelig, men har et såpass sjarmerende vesen at hun likevel fortryller de fleste :) Hun er som en liten hulder rett og slett ;)

Skrevet

Jeg kan ikke med min beste vilje si hvem av ungene mine som er penest. Myrsnipa slår til og alle er penere enn snittet :)

Jeg har heller ikke lagt merke til at nr to er penere hos andre, men siden jeg er nr to selv kan jeg god være med på den teorien.

Skrevet

Min storesøster er penere enn meg, og NIN første er vakker, mens nr 2 er mer sjarmerende, så det passer ikke her.

Faktisk så passer det ikke på noen av de vi pleier å være sammen med heller....

Anonymous poster hash: cec10...caf

Skrevet

Jeg synes det er så utrolig merkelig å rangere barn etter utseende?!?

Jeg har aldri sett et stygt barn. Særlig etter at jeg selv fikk barn synes jeg alle barn er nydelige.

Mitt barn er selvfølgelig aller nydeligst og søtest i hele verden.

Om andre er enige eller ikke er meg revnende likegyldig. Og får vi et barn til blir det barnet sikkert også søt og nydelig!

Anonymous poster hash: bf8b4...fbb

Skrevet

Her er definitivt nr1 penere hun ser ut som en modell på bilder er uhyrlig populær blant alle nåde gutter og jenter og hun kommer til å bli bildskjønn har fått flere bilde av mammaer i klassen som har sammenlignet henne med en supermodell og sagt at hun ser nærmest identisk ut. Så har vi nr2 han ligner veldig på pappaen men det hjelper ikke noe særlig på saken han er veldig sjarmerende men trekkene hans er grove og ikke "fine". Er gravid med ne 3 nå så for vi se dog ikke med samme pappa.

For meg spiller det ingen rolle hvordan barna ser ut hos oss er dog nr2 i en helt annen liga hva inteligens og hjernekapasitet angår.

Skrevet

Her er nr 2 mer billedskjønn. Men syns alle barna mine er særdeles vakre. Alltid sagt at det er så utrolig at akkurat jeg fikk de 4 vakreste barna på jorda ;)

Anonymous poster hash: 3c060...fdc

Skrevet

I min søskenflokk er den eldste den definitiv peneste. Det samme gjelder i tre venners søskenflokk. Mine unger er veldig ulike av utseende, en er mer klassisk pen, den yngste søt og typete.

Anonymous poster hash: f90db...9e0

Skrevet

Jeg kan ikke med min beste vilje si hvem av ungene mine som er penest. Myrsnipa slår til og alle er penere enn snittet :)

Jeg har heller ikke lagt merke til at nr to er penere hos andre, men siden jeg er nr to selv kan jeg god være med på den teorien.

Sånn har jeg det også. Den rasjonelle delen av hjernen min skjønner at det sannsynligvis er penere barn der ute et sted, men når jeg kikker på barna mine ser jeg altså alltid verdens fineste.

I følge min mor er jeg tidenes myrsnipe, bare overgått av min far😊

Anonymous poster hash: 58b30...d67

Skrevet

Ja, det gjelder faktisk veldig mange av barna vi omgås.

Anonymous poster hash: 4cde9...cbc

Skrevet

Min nr 2 er typisk billedskjønn, han ser nesten retusjert ut i trekkene og huden. Store, blå øyne og gullfarget hår. Hele ansiktet hans utstråler godhet, åpenhet og kjærlighet (som også er personligheten hans). Han har blitt sammenlignet med en engel av vilt fremmede flere ganger.

Nr 3 ser mer ordinær ut, dog nydelig, men har et såpass sjarmerende vesen at hun likevel fortryller de fleste :) Hun er som en liten hulder rett og slett ;)

Hva med nr 1 da? Ikke noe særlig å snakke om?

Anonymous poster hash: 915fa...5fb

Skrevet

har fått flere bilde av mammaer i klassen som har sammenlignet henne med en supermodell og sagt at hun ser nærmest identisk ut.

Herlighet, for en gjeng med nekete mammaer du omgås!

Skrevet

Eh.. hva hvis man har en SA først, da blir nr én vakrest? Har ingenting å si.. Det er ikke sånn at hvis man har båret frem et barn, så blir neste barn penere. HAHA... fy søren, noe så teit :D Du tror seriøst ikke på det? 

Anonymous poster hash: a45a4...ac3
Skrevet

Har virkelig seriøst aldri tenkt i de baner!

De er pene på hver sine måter. Personlighetene er også forskjellige med forskjellige sterke og svake sider - slik alle mennesker har.

Jeg har aldri og kommer aldri til å vurdere og dyrke utseendet deres på den måten.

:D

Skrevet

Hva med nr 1 da? Ikke noe særlig å snakke om?

Eldste har et syndrom som gjør at trekkene hans ikke er typisk vakre bortsett fra øynene. Så selv om jeg som mor synes han er nydelig, så er jeg såpass realistisk at jeg vet at andre mest sannsynlig ikke vil si han er vakker rent estetisk sett, selv om han heller ikke stygg for å si det sånn.

Skrevet

Hos både meg og samboeren (hvert våre kull) så er nr 1 penere enn nr 2. Også hos min venninne.

Anonymous poster hash: f560a...a08

Skrevet

Her er definitivt nr1 penere hun ser ut som en modell på bilder er uhyrlig populær blant alle nåde gutter og jenter og hun kommer til å bli bildskjønn har fått flere bilde av mammaer i klassen som har sammenlignet henne med en supermodell og sagt at hun ser nærmest identisk ut. Så har vi nr2 han ligner veldig på pappaen men det hjelper ikke noe særlig på saken han er veldig sjarmerende men trekkene hans er grove og ikke "fine". Er gravid med ne 3 nå så for vi se dog ikke med samme pappa.

For meg spiller det ingen rolle hvordan barna ser ut hos oss er dog nr2 i en helt annen liga hva inteligens og hjernekapasitet angår.

Virker litt usannsynlig at utseende på barna ikke betyr noe for deg når du bruker så mange ord på å beskrive hvor usannsynlig vakker din første er og må trekke inn supermodeller (!!!) og sprut gærne mødre som sammenligner barn med modeller for virkelig å understreke poenget ditt 😂

Anonymous poster hash: a699b...486

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...