Gå til innhold

Pepperkakebaking i bursdag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Datter på 6 år vil gjerne feire sin bursdag med jentene i klassen med pepperkakebaking. Tenkte da at jeg ikke skulle servere mat, bare bake ut kaker, pynte og steke. Så leker de mens jeg steker, og får med seg kakene hjem.

God idé?

Anonymous poster hash: 26be3...d38

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp, god ide! Server fruktspyd og drikke, kanskje, så de ikke blir helt utsultet.

Anonymous poster hash: 954ab...a60

Skrevet

Jepp, god ide! Server fruktspyd og drikke, kanskje, så de ikke blir helt utsultet.

Anonymous poster hash: 954ab...a60

Det gjør ikke noe at det er i slutten av oktober?

God idé med fruktspyd!

Skrevet

Helt greit, men gjør det helt klart i innbydelsen at det ikke blir servert mat i tilfelle for alle forventer mat når de skal i bursdag og kommer gjerne sulten

Anonymous poster hash: 72dbe...eb4

Skrevet

Helt greit, men gjør det helt klart i innbydelsen at det ikke blir servert mat i tilfelle for alle forventer mat når de skal i bursdag og kommer gjerne sulten

Ja, jeg tenkte det. Har ikke et stort kjøkken, så får ikke til å steke pepperkaker samtidig som jeg lager mat.

Skrevet

Så koselig :) bare gjør det klart at det blir servert frukt, så de får spist før de går hjemmefra

Anonymous poster hash: ab4cd...3d1

Skrevet

Server smurte boller/ rundstykker etter baking.

Anonymous poster hash: 4e5fb...632

Skrevet

Bare vær sikker på at ingen har noen allergier som gjør at de bare kan se på bakingen.

Hadde også stekt vafler på forhånd slik at de får fylt magen med noe annet enn kun rå deig.

Anonymous poster hash: 7131a...052

Skrevet

Hvor mange er de ? Ha hvertfall nok former og utstyr tilgjengelig. Hadde kanskje bakt på forhånd ogheller latt dem pynte med glasur, konditorfarge og nonstop

Anonymous poster hash: dd1cd...467

Skrevet

Eller lag pizzasnurrer uken før bursdagen og legg i fryseren. De kan du da bare tine på dagen det skal feires, varme dem 3-4 min i ovnen før du setter inn pepperkakene og servere de i en kurv. Veldig enkel og grei håndmat de kan få mens du steker pepperkakene

Skrevet

I desember synes jeg det er ok, selv om de bør få noe mat, men pepperkaker i oktober er rart og å ta jula voldsomt på forskudd. Kan dere ikke lage og pynte noe annet som ikke er så juletre?

Anonymous poster hash: 25a60...020

Skrevet

I desember synes jeg det er ok, selv om de bør få noe mat, men pepperkaker i oktober er rart og å ta jula voldsomt på forskudd. Kan dere ikke lage og pynte noe annet som ikke er så juletre?

Anonymous poster hash: 25a60...020

Enig

Anonymous poster hash: 5da6e...f02

Skrevet

Rart med bursdag uten mat, virker så simpelt. Folk forventer mat i bursdager før kaker og sukker.

Pepperkaker i oktober høres snodig ut. Litt sånn halloweenbursdag i juni.

Lag muffins og sett fram skåler med glasur og diverse topping og la de få pynte og spise etter maten.

Anonymous poster hash: a53d8...eba

Skrevet

Rart med bursdag uten mat, virker så simpelt. Folk forventer mat i bursdager før kaker og sukker.

Pepperkaker i oktober høres snodig ut. Litt sånn halloweenbursdag i juni.

Lag muffins og sett fram skåler med glasur og diverse topping og la de få pynte og spise etter maten.Anonymous poster hash: a53d8...eba

Er veldig enig i denne.

Pepperkaker er jul og julen starter tidlignok som den gjør.

Og bursdag uten noe å spise er ganske kjipt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...